czwartek, 12 stycznia 2012

Scorpions - Aleyah tłumaczenie

Prosta droga

To nie droga, którą obierze moje życie

Przez limity na niebie

Prosta droga

To nie droga, którą mogę obrać

Moje życie nie jest częścią większego czasu

Taniec na żyletce

Przełamywałem lód, ale nigdy się nie złamałem

Gdzie czas spotyka się z przeznaczeniem

Weź swoją szansę i chodź wraz ze mną

Aleyah

Prosta droga

To nie droga, którą mogę obrać

Wciąż tańczę na niebie

To jest droga

I nie cel, który to osiągnie

Wszystko tak wyjątkowe w moim życiu

Taniec na pulsie czasu

Odwiedź dom przez tę linię

Chodź ze mną

Aleyah

Taniec na żyletce

Przełamywałem lód, ale nigdy się nie złamałem

Gdzie czas spotyka się z przeznaczeniem

Weź swoją szansę i chodź wraz ze mną

Aleyah

Życie na szybkim pasie

Czy nie sądzisz, maleńka,

Że by robić to tam na górze

Musimy być szaleni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz