wtorek, 31 stycznia 2012

Rose Colored Glasses tłumaczenie piosenki

Rose Colored Glasses - Różowe Okulary

Wszyscy mówią że powinniśmy do siebie wrócić,
Wszyscy mówią że jesteśmy przeznaczeni by być razem Wszyscy mówią że miłość jest taka wspaniała
I to że nigdy tego nie doświadczyłam nie znaczy że myślę że nie warto.
Oni nie przeszli przez to przez co ja musiałam przy Tobie,
nie widzieli Cie takiego jak ja ,
nie płakali przez Ciebie

Więc nie mogą mnie osądzać,ponieważ ,
nie wiedzą tego co ja,
Oni nigdy nie widzieli tej części Ciebie,
znają kłamstwa ,ja znam prawdę,
oni mówią zostań,ja mówię odejdź,
oni nigdy nie widzieli naszych blizn wcześniej ,
myślą,że nasza miłość jest piękna.

Ponieważ wszystko jest takie piękne kiedy patrzysz przez różowe okulary.
Każdy widok wydaje się wspaniały gdy jesteś
w różowych okularach,
Zdejmij je...

Wszyscy myśla ,że byłam zbyt wystraszona,żeby Cię Kochać.
Wszyscy myślą że byłam pod presją .
To szalone jak dawałam z siebie wszystko ,
tak bardzo starałam się aby Cie kochać
Nie mogę uwierzyć,że przez cały czas mój ból sprawiał Ci przyjemność.

Ale oni nie przeszli przez to przez co ja musiałam przy Tobie,
nie widzieli Cie takiego jak ja,
nie płakali przez Ciebie

Więc nie mogą mnie osądzać,ponieważ ,
nie wiedzą tego co ja ,
oni nigdy nie widzieli tej części Ciebie,
znają kłamstwa ,ja znam prawdę,
oni mówią zostań,ja mówię odejdź,
oni nigdy nie widzieli naszych blizn wcześniej ,
myślą,że nasza miłość jest piękna

Ponieważ wszystko jest takie piękne kiedy patrzysz przez Różowe Okulary,
Każdy widok wydaje się wspaniały gdy jesteś
w różowych okularach,
Zdejmij je...
[x2}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz