poniedziałek, 16 stycznia 2012

Robbie Williams - Advertising Space tłumaczenie

Nie ma prymitywnej drogi porozumienia

Co było w twoim sercu, kiedy to stanęło

Cały świat został zachwiany, wiatr wiał

Prosto w ciebie


Czekając na Boga , który to zatrzyma

I wzniesie twoja głowę ponad ciemność

Wszyscy wokół ciebie zostali zepsuci, powiedz cos!


Nie ma godności, a oni są po to byś sprzedać światu

Twój ostatni oddech

Oni stale walczą

O wszystko co zostawiłeś


Widziałem cię stojącego przy bramie

Kiedy Marlon Brando umierał

Miałeś to wypisane na twarzy

Reklamowa przestrzeń


Nikt nie uczy się na twych błędach

Pozwalamy by nasze zyski się marnowały

Wszystko co pozostanie, w jakiejkolwiek sprawie

Jest miejscem na reklamę


Wiec spytałeś, świat się palił

Proszę bądź delikatny, ja nadal się uczę

Wydalałeś się mówić, że zostałeś zatrzymany by się postawić


Oni zatruli cię kompromisem

W którym momencie zdałeś sobie sprawę

Że wszyscy kochają twoje życie, a nie ciebie


Specjalny agent wróg człowieka

Który rozkazał wyjście w Wietnamie

Nikt naprawdę tego nie powstrzymał

Myślisz że zrobiło to CIA?


Widziałem twoja córkę, jest śliczna

Bałem się, ale chciałem

Chłopcze ona wygląda całkiem jak ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz