wtorek, 17 stycznia 2012

Roy Orbison Still tłumaczenie

Wciąż, wciąż. Wciąż Cię kocham.

Wciąż, wciąż. Nie mogę pokochać nikogo nowego.


Nikt nie może zająć twojego miejsca. Nikt nigdy nie zajmie.

Och kochanie. Wciąż cię kocham.


Wciąż, wciąż. Tęsknię za twoim magicznym dotykiem.

Wciąż, wciąż. Tak bardzo cię potrzebuję.


Nikt nie podzieli mojego uścisku. Nikt nigdy nie podzieli.

Och kochanie kocham cię, wciąż cię kocham.


Czemu musiałaś odejść? Dlaczego mnie zostawiłaś?

Wróć kochanie i już nigdy mnie nie opuszczaj.


Wciąż, wciąż. Moje serce wciąż cierpi przez ciebie.

Wciąż, wciąż. Już prawie się złamało.


Nikt nie może zająć twojego miejsca. Nikt nigdy nie zajmie.

Och kochanie. Wciąż cię kocham.

Wciąż, wciąż. Wciąż Cię kocham.

Wciąż, wciąż. Nie mogę pokochać nikogo nowego.


Nikt nie może zająć twojego miejsca. Nikt nigdy nie zajmie.

Och kochanie. Wciąż cię kocham.


Wciąż, wciąż. Tęsknię za twoim magicznym dotykiem.

Wciąż, wciąż. Tak bardzo cię potrzebuję.


Nikt nie podzieli mojego uścisku. Nikt nigdy nie podzieli.

Och kochanie kocham cię, wciąż cię kocham.


Czemu musiałaś odejść? Dlaczego mnie zostawiłaś?

Wróć kochanie i już nigdy mnie nie opuszczaj.


Wciąż, wciąż. Moje serce wciąż cierpi przez ciebie.

Wciąż, wciąż. Już prawie się złamało.


Nikt nie może zająć twojego miejsca. Nikt nigdy nie zajmie.

Och kochanie. Wciąż cię kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz