poniedziałek, 16 stycznia 2012

Fight Like A Brave tłumaczenie tekstu piosenki

WALCZ DZIELNIE


Wszyscy strzelający z procy,

Twoi przyjaciele schowali się za twoją skałą,

Zostaw ochronę,

Ja nie jestem tu po to by się boksować.

To nie jest gra w odkryte karty,

Więc rzuć broń Widzisz,

To nie ma znaczenia skąd pochodzisz.

Możesz być z parku Ave,

Też możesz być z parku Benich,

Możesz być politykiem,

Albo złośliwą księżniczką,

Ale jeśli patrzysz na zjednoczenie się,

Złącz swoje kości w głowie,

Zrób pierwszy krok, WALCZ,

Nie twoja śmierć nie twoja mogiła,

Mowie teraz o wolności,

Walcz dzielnie, walcz dzielnie-nie bądź niewolnikiem,

Nikt ci nie powie,

Że masz się bać.


Jeśli jesteś chory-chory i zmęczony,

Od bycia chorym jesteś zmęczony.

Jesteś chory przez wszystkich twardzieli,

Jesteś chory przez kłamstwa,

Lepiej później niż wcale umiejscowić to,

Łatwiej, ty o tym wiesz.

Kłamstwo jest śmiercią,

Więc przełam siebie,

Teraz jest czas żeby wystartować, świeżym.

Chcesz przestać umierać,

Życie, w którym mógłbyś mieszkać.

Jestem tu by opowiedzieć ci historię,

Ale jestem tu też oto by słuchać.

Nie jestem twoim kaznodzieją,

Ani nikim psychicznym.

Ja tylko próbuje cię zdobyć.

Jestem buntownikiem z misją.


Walcz dzielnie...


Uciekasz,uciekasz,uciekasz przed strachem.

Uciekasz na około planety,

Ale nie możesz uciec.

Ogień w twoim umyśle prowadzi cię szalony.

Patrzyłeś na tylko jeden dzień w życiu,

Który nigdy nie nadszedł,

Więc nie mów mi tego.

Mam numerek,

Bo byłem u tego lekarza,

I uwierz mi, to próżniak,

Jeden rodzaj umysłu i nie zapomnij tego wymienić,

To nie kosztuje nawet 10 centów,

I jeszcze jedna rzecz, to się wcale nie rymuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz