piątek, 27 stycznia 2012

If I Were A Boy (wersja francuska) tłumaczenie tekstu

Bliskość

Szczerość

Zobowiązanie

Ty

Ja

My...


Gdybym była chłopcem

Tak poprostu przez dzień

Wstałabym rano z łóżka

Wzięłam co potrzebne i udałabym się

Pić piwo z chłopakami

I latać za dziewczynami

Zrobiłabym to z kim bym chciała

Nigdy nie rozumiałam porównywania

Dlaczego oni wbijają do mnie


Gdybym była chłopcem

Myślę, że mogłabym zrozumieć

Jak to jest zakochać się w dziewczynie

Przysięgam, że byłabym lepszym facetem

Bo słuchałabym się dziewczyny

Bo wiem jak to boli

Kiedy tracisz coś, na czym ci naprawdę zależy

Bo uważa cię za oczywiste

Aby zniszczyć wszystko co masz

Gdybym była chłopcem


Wyłączyłabym swój telefon

Wszyscy mówią co jest naruszone

tak im się tylko wydaje

kiedy spałam sama

Położyłabym się pierwsza

Ale oni tworzą reguły jak idę

Co powoduje, że jestem im wierna

Czekasz na mnie kiedy wracam do domu (wracam do domu)


Gdybym była chłopcem

Myślę, że mogłabym zrozumieć

Jak to jest zakochać się w dziewczynie

Przysięgam, że byłabym lepszym facetem

Bo słuchała bym się dziewczyny

Bo wiem jak to boli

Kiedy tracisz coś, na czym ci naprawdę zależy

Bo uważa cię za oczywiste

Aby zniszczyć wszystko co masz


Trochę za późno na twój powrót

Słowa to tylko kłamstwa

Wybaczyłabym ci właśnie tak

Ale jeśli myślisz, że wciąż na ciebie czekam

To jesteś w błędzie


On: Wiesz, kiedy kłamiesz w ten sposób nie wiesz jak ja się wtedy czuje

Beyonce: Kłamię w jaki sposób? Dlaczego jesteś taki zazdrosny? Nie zdradzam cie

On: Co?

Beyonce: Co?

On: Spytałem Dlaczego jesteś taka zazdrosna? Nie zdradzam cie ?


Ale jesteś tylko chłopakiem

Nie rozumiesz (nie rozumiesz)

Jak to jest kochać dziewczynę

Kiedyś będziesz pragną zostać lepszym facetem

Nie słuchasz się jej

Nie obchodzi cię jak to boli

Dopóki nie stracisz czegoś na czym ci strasznie zależało

Bo uważasz ją za oczywiste

I wszystko co ma zniszczyłeś

Ale jesteś tylko chłopakiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz