poniedziałek, 16 stycznia 2012

Enrique Iglesias Tonihgt I'm Fucking You tłumaczenie

Enrique:
Wiem, że mnie pragniesz
i to oczywiste, że ja pragnę ciebie
Więc wejdź na mnie
Wycofajmy te rzeczy pomiędzy nami
Daj czadu swoim ciałem
Cholera, kocham to, jak się poruszasz
Więc daj mi to
Chcę wiedzieć, co zamierzasz zrobić

To jest normalna rzecz
Nikt nie doprowadza mnie do szaleństwa jak ona
Znasz moją motywację, dzięki której buduję moją reputację
Przepraszam, nie chcę być niegrzeczny
Ale dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym

Jesteś tak cholernie ładna
Jeśli dasz mi trochę czasu, mogę być twój
Wiem, że jesteś gotowa
Jeśli nie skłamie to może będziesz prawdziwa

To jest normalna rzecz
Nikt jeszcze oprócz jej nie sprawił, że tak się czułem
Znasz moją motywację, dzięki której buduję moją reputację
Przepraszam, nie chcę być niegrzeczny
Ale dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym

Ludacris:
Dzisiaj zamierzam zrobić z tobą co chcę,
zrobić wszystko czego potrzebujesz
Wszystko czego pragniesz
Kochanie, zamierzam z tobą zacząć
Z okna po ścianę
Dać siebie całą
Kiedy dojdziesz
Sprawię, że będziesz krzyczeć

Masz to ciało
Po to, aby poderwać mnie na parkiet
Bym obserwował jak tańczysz
Kocham to , jak potrząsasz tyłeczkiem
Obróć się, pozwól mi zobaczyć ich twarze
Utknęłaś tu ze mną, a ja z tobą
Przepraszam, nie chciałbym być niegrzeczny

Ale dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
Wiesz o tym
dzisiaj cię przelecę
dzisiaj cię przelecę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz