czwartek, 12 stycznia 2012

One tłumaczenie tekstu

Polepsza sie

Czy czujesz sie tak samo?

Czy to sprawi, że będzie Ci łatwiej?

Teraz masz kogo winić


Mówisz

Jedna miłość

Jedno życie

Gdy potrzeba Ci jednego

W nocy

Jest jedna miłość

Musimy ją dzielić

Ona Cię zostawia, kochanie

Jeśli sie o nią nie troszczysz


Czy Cię rozczarowałem?

Lub zostawiłem niemiły posmach w Twoich ustach?

Zachowujesz sie, jakbyś nigdy nie kochała

I chcesz abym poszedł bez Ciebie


Już jest za późno

Tej nocy

By wywlec przeszłość

Do światła

Jesteśmy jednym

Ale nie jesteśmy tacy sami

Musimy sie o siebie troszczyć


Czy przyszłaś tu po przebaczenie

Czy przyszłaś, by wzniecić śmierć

Czy przyszłaś tu, by grać Jezusa

Trędowatym w Twojej głowie

Czy prosiłem o zbyt wiele

Więcej niż dużo

Nic mi nie dałaś

Teraz to wszystko, co mam


Mówisz

Miłość to świątynia

Miłość to wyższe prawo

Miłość to świątynia

Miłość to wyższe prawo

Poprosiłaś mnie, bym wszedł

Ale potem sprawiłaś, że sie czołgałem

Nie mogę czekać

Na to co masz

Kiedy wszystko co masz to umiejętność ranienia


Jedna miłość

Jedna krew

Jedno życie

Rób to co powinnaś

Jedno życie

Ale nie jesteśmy tacy sami

Jedno życie

Musimy sie o siebie troszczyć

Ze sobą

Troszczyć sie o siebie

Siostry

Bracia

Jeden

Jeden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz