sobota, 28 stycznia 2012

One And The Same tłumaczenie piosenki

Hey,hey,hey!(la,la,la,la,la,la)
Hey,hey,hey!(la,la,la,la,la,la)

Ty pochodzisz stąd, ja stamtąd
Ty bujasz się w swoim pokoju,ja na światowych premierach
Ale jesteśmy bardziej podobne niż można przypuszczać
W piątki jesteśmy spoko, w poniedziałki świrujemy
Czasami rządzimy, czasem nie możemy się nawet odezwać
Ale możemy się stąd wydostać, wyluzować i pośmiać

Może wyglądasz na wstydliwą
Ale chcę ci powiedzieć, że nie jesteś sama.
I możesz nazwać mnie niefajną,
Ale to jest prawda.
Mam w tobie oparcie,
Yeah, yeah, yeah

Ponieważ jesteśmy takie same
Jesteśmy zwyczajne
Takie same
Myślę, że już prawie jesteśmy legendą
Ty i ja, idealna drużyna
Gonimy swoje marzenia
Jesteśmy takie same!
Hey! Hey! Hey!

Jestem taka jak ty
A ty jesteś taka jak ja
Ta sama piosenka
Różny klucz (?)
To rytm z którym dajesz sobie radę

Może wyglądasz na wstydliwą
Ale chcę ci powiedzieć, że nie jesteś sama.
I możesz nazwać mnie niefajną,
Ale to jest prawda.
Mam w tobie oparcie,
Yeah, yeah, yeah


Ponieważ jesteśmy takie same
Jesteśmy zwyczajne
Takie same
Myślę, że już prawie jesteśmy legendą
Ty i ja, idealna drużyna
Gonimy swoje marzenia
Jesteśmy takie same!
Hey! Hey! Hey!

Ponieważ jesteśmy takie same
Jesteśmy zwyczajne
Takie same
Jesteśmy takie na moment i na chwilę
Ponieważ jesteśmy jednością
Yeah, yeah
Ponieważ jesteśmy jednością
Yeah, yeah
Jesteśmy zwyczajne
Ty i ja, idealna drużyna
Gonimy swoje marzenia
Ty i ja, idealna drużyna
Wtrząśnijmy tą sceną
Takie same

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz