czwartek, 26 stycznia 2012

Miley Cyrus Just Like You tłumaczenie

Dokładnie taka, jak ty


To, co widzisz

Jest tylko połową historii

Jest jeszcze inna strona mnie


Jestem dziewczyną, którą znasz

Ale jestem jeszcze kimś innym


To życie jest szalone

Ale jest w porządku


REFREN:

Dostałam wszystko, o czym kiedykolwiek marzyłam

Żyję w śnie

Tak, wszystko, o czym kiedykolwiek marzyłam

Nie zawsze jest tak, jak się wydaje

Jestem szczęściarą

Której sny stały się rzeczywistością

Ale pod spodem tego wszystkiego

Jestem dokładnie taka, jak ty


Nie chcę byc

Traktowana inaczej

Chcę zatrzymac to wszystko dla siebie


Połowę czasu

Moje imię świeci

Inną połowę

Jestem po twojej stronie


To życie jest szalone

Ale jestem w porządku


REFREN:

Dostałam wszystko, o czym kiedykolwiek marzyłam

Żyję w śnie

Tak, wszystko, o czym kiedykolwiek marzyłam

Nie zawsze jest tak, jak się wydaje

Jestem szczęściarą

Której sny stały się rzeczywistością

Ale pod spodem tego wszystkiego

Jestem dokładnie taka, jak ty


Nie możesz zobaczyc,

Że jestem po prostu zwykłą dziewczyną

Żyjącą w niezwykłym świecie?

Próbuję życ

Próbuję uczyc się

Próbuj ę byc po prostu tym, kim jestem

Kim jestem...


REFREN:

Dostałam wszystko, o czym kiedykolwiek marzyłam

Żyję w śnie

Tak, wszystko, o czym kiedykolwiek marzyłam

Nie zawsze jest tak, jak się wydaje

Jestem szczęściarą

Której sny stały się rzeczywistością

Ale pod spodem tego wszystkiego

Jestem dokładnie taka, jak ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz