środa, 11 stycznia 2012

Outro to 'Miracle' tłumaczenie tekstu piosenki

Prosiłam o miłość

Prosiłam o litość

Prosiłam o cierpliwość

A ty jesteś tym wszystkim


Prosiłam o miłość

Prosiłam o litość

Prosiłam o cierpliwość

A ty jesteś tym wszystkim


Prosiłam o miłość

Prosiłam o litość

Prosiłam o cierpliwość

A ty jesteś tym wszystkim

Oh tak ty jesteś

Oh tak ty jesteś


Prosiłam o miłość

Prosiłam o litość

Prosiłam o cierpliwość

A ty jesteś tym wszystkim


Prosiłam o miłość

Prosiłam o litość

Prosiłam o słońce

Ale ja dziękuję ci z deszcz

Dziękuję ci za deszcz


Prosiłam o miłość

Ale ty jesteś tym wszystkim



Gdybym wiedziała czego chcę

Gdybym wiedziała co jest dla mnie dobre

Padłabym na kolana błagając

Proszę, proszę, proszę

Pozwól swojemu światłu świecić jasno wewnątrz mnie

Świecić wewnątrz mnie


Wiem, że jesteś wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz