niedziela, 15 stycznia 2012

Lady GaGa Ribbons tłumaczenie

Intro:
Nie jestem zła
Po prostu brzmię w ten sposób

Zwrotka 1:
Wszystkie dziewczyny lubią swoje prezenty, swoje prezenty
Kiedy chłopacy owijają je we wstążki, wstążki, wstążki
Nie ważne czy są cenne czy drogie,
Dobrze przemyślane, podniecające, dobrze spakowane,
Za każdym razem stój w kolejce i daj mi mój

Lubimy czarne, białe
Duże, prążkowane
W kropki,
Cafe latte,
Prezenty są w wielu rozmiarach
Owiń je we wstążki

Refren:
Owiń prezenty wstążkami
Owiń prezenty (wstążkami)
Owiń prezenty (wstążkami)

Owiń prezenty wstążkami
Owiń prezenty (wstążkami)
Owiń prezenty (wstążkami)

Zwrotka 2:
Nie jestem "Hallmarkową" pocztówką
Zwróć uwagę na materiał
Owiń we wstążki
Richard Simmons, głupie wstążki, wstążki, wstążki

Jeśli nie możesz pozwolić sobie na najlepszą
Nie stresuj się, odpocznij,
Znajdź pracę, zrób to dobrze,
To moje całonocne urodziny

Lubimy czarne, białe
Duże, prążkowane, słynne super rozmiary,
Nie obchodzi nas, co wsadzisz w środek
Owiń go we wstążkę

To styl życia, który lubię
Dam ci twoje
Dasz mi moje,
Ale nie zapomnij nałożyć bardzo ładnej wstążki.

Refren
Owiń prezenty wstążkami
Owiń prezenty (wstążkami)
Owiń prezenty (wstążkami)

Owiń prezenty wstążkami
Owiń prezenty (wstążkami)
Owiń prezenty (wstążkami)

Zwrotka
Jedyna różnica między wyższymi sferami, a niższymi to
Terapia i Valium, terapia i Valium
Nie kłamię kiedy to mówię, to jest cena bycia sławnym
Tak, to terapia i Valium, terapia i Valium.

To nie jest skomplikowane, to tylko moda
Wszyscy je owijają, wszyscy je owijają,
To nie jest skomplikowane, to tylko moda
Wszyscy je opakowują (owiń go teraz), wszyscy je opakowują

(Mnóstwo prezentów)
To nie jest skomplikowane,
(Sprośne bogactwo)
To tylko moda.
Wszyscy je opakowują (owiń go teraz), wszyscy je opakowują

(Mieć dobre prezenty)
To nie jest skomplikowane,
(Sprośne bogactwo)
To tylko moda.
Wszyscy je opakowują (owiń go teraz), wszyscy je opakowują

Owiń go teraz!

Refren
Owiń prezenty wstążkami
Owiń prezenty (wstążkami)
Owiń prezenty (wstążkami)

Owiń prezenty wstążkami
Owiń prezenty (wstążkami)
Owiń prezenty (wstążkami)

(Owiń)
Owiń prezenty

(Owiń)
Owiń prezenty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz