niedziela, 29 stycznia 2012

Nas - God Love Us tłumaczenie

Mowa, bez myśli..

Mowa bez słów..

Uczucie bez zgłębienia.

To właśnie o tym.

Taaa.. O tym, o ukrytej miłości.

czaisz?


Ref.

Bóg kocha nas, ulicznych czarnuchów (wiem to)

Bo na krzyżu obok Jezusa wisieli czarni oszuści

i zabójcy.

Bóg kocha nas, ulicznych czarnuchów (wiem to),

bo jesteśmy z getta i wiem,

że nas rozumie.

Bóg kocha nas, ulicznych czarnuchów.

I jest z nami w więzieniach

i poświęca swój czas, by słuchać.

Bóg kocha nas, ulicznych czarnuchów,

bo obok Jezusa na krzyżu wisieli czarni oszuści,

jednak nam przebacza.


[Nas]

Ma uszy, pozwólcie mu słyszeć.

Ma oczy, więc pozwólcie mu widzieć.

Ma życie, pozwólcie mu być.

Wszystko opiera się na zmianie.

Ci, którzy wiedzą, nie zabierają głosu.

Ci, którzy mówią, nie wiedzą nic.

Mężczyźni rodzą się delikatni

i stają się twardzi,

Martwi leżą, ze sztywnymi sercami.

Bóg się do mnie uśmiechnął,

byłem ranny,

pisana była mi śmierć,

zostałem niemal zupełnie rozszarpany

przez bestię.

Koleś jednak spudłował.

Samotny pośród ciemności,

doznałem szoku,

widząc z góry całe swoje ciało leżące na bruku.

Taaa.. Ogarnęło mnie cierpienie.

Wielu martwych ma w czaszkach pustkę,

tam gdzie powienien być mózg.

Wyglądało to jak sen,

jednak syreny mnie nie obudziły.

Jedynym powodem dla którego tu teraz jestem,

to to, że wybrał mnie Bóg.

Dla siebie jestem jednak zwykłym czarnuchem-cwaniakiem.

Ale Bóg kocha nas, ulicznych czarnuchów.


Ref.



Zwr. 2

Dzień za dniem siadałem i modliłem się.

Moje ziomki trafiły do więzień,

odeszły, poszły do piachu,

Moje kraty się rozpłyną, to jednak nie wróci im życia.

Tak długo popełniałem przestępstwa,

które teraz odchodzą na wieczność.

Tamta ekipa, która ich sprzątnęła,

uwzięła się na mnie.

Zaniemówiłem, w oczach miałem łzy,

po głowie chodziła mi zemsta.

Pojechałem do kościoła,

gdzie karawan składał jego ciało

do ziemi.

Tak, oddałem mu szacunek,

otarłem rękawem łzy.

Teraz czas wykonać robotę,

okazać miłość wyrównując rachunki.

Tak nakazuje lojaność.

On zginął za mnie bez wymówek.

Załadowałem, dokładnie policzyłem naboje.

Czułem, jakby był przy mnie.

Zobaczyłem wroga, zniszczyłem go,

za mną stał Jake.

Nie trafili mnie.

To oczywiste, że Bóg mnie obserwuje.


Ref.


Zwr.3

Zazdrość w gettcie, przestępstwa w gettcue.

Gangsterzy z pistoletami stają się gwiazdami w gettcie.

Yo, jest bitwa w gettcie, ziemia płonie w gettcie,

małe dziewczynki mają dzieci z OG w gettcie,

jest jedzenie w gettcie, są narkotyki w gettcie,

możesz wybrać jeśli chcesz,

wciągać proch, czy dawać w żyłę,

więźniowie na zwolnieniu,

byli naciągacze żyją w gettcie,

możesz głodować w gettcie,

przyjaciele będą pierdolić twoje laski w gettcie,

ale w gettcie jest dobrze,

zostałem w gettcie wychowany,

nauczony jak chodzić i radzić sobie w gettcie,

wspieram getto, wszystko mu zawdzięczam,

nauczyłem się grać w piłkę, by trafić do NBA, w gettcie.

Jest AIDS w gettcie.


Nasze życie jest najgorsze, poza tym jesteśmy spłukani.

To główny powód, dla którego Bóg kocha nas najbardziej.


Ref.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz