wtorek, 15 maja 2012

Stay Away tłumaczenie tekstu

Twoje kłamstwa krwawią z twoich zębów

Twoje oczy, jedyna rzecz we mnie

Twoje obiecanki, które tak naprawdę nigdy nic nie znaczyły

Ale tak łatwo wypływały z twoich ust


Trzymaj, trzymaj, trzymaj, trzymaj, trzymaj się z daleka ode mnie

trzymaj, trzymaj, trzymaj, trzymaj się z daleka

trzymaj, trzymaj, trzymaj, trzymaj się z daleka ode mnie

trzymaj, trzymaj, trzymaj, trzymaj się z daleka


To najlepsze w twoim sercu

Szkło, które rodziela twoje słowa

Czy to poczucie winy trzyma cię w nocy kiedy jesteś w łóżku?

Cóż, możesz spać spokojnie, złotko, wypiszę ci czek


Nigdy nie byłam zbyt dobra w pożegnaniach

Radość przepełniała cię, więc sprawiłeś, że to było łatwe

Z całym tym piekłem, które mi zapewniłeś

Ciągle wkładasz "dobre" w słowa "dobre pożegnanie"

W dobre pożegnanie, dobre pożegnanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz