sobota, 19 maja 2012

I Could Have Lied tłumaczenie tekstu

Jest coś w sposobie w jaki odczuwam ,co jej się nie podoba

Jej nieruchomy wzrok rani boleśnie, mam to gdzieś

I co z tego,że krwawię


Nie potrafiłbym zmienić tego co czuję

Na mojej twarzy nigdy nie pojawi się fałsz


Góra wydaje się nigdy nie pragnąc mowić

O swojej wielkści, której tak wielu poszukuje

Dajesz mi najsłodsze uczucie

Wszytko co ci powiedziałem jest prawdą


Nie potrafiłbym zmienić tego co czuję

Na mojej twarzy nigdy nie pojawi się fałsz


Mogłem skłamać, taki ze mnie glupiec

Moje oczy zawsze zawsze zawsze zawsze patrzą nerwowo

Powiedziałem jej i pokazałem jak to się robi

Zrobiła to, ale ciągle jestem wkurwiony


Teraz juz jej nie ma,odeszła

Jak uduchowiona piosenka,której nie można zatrzymać

Widzisz, ona się ukrywa, bo sie boi, ale mnie to nie rusza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz