sobota, 26 maja 2012

Angel Of Harlem tłumaczenie piosenki

Anioł Harlemu


Był zimny i wilgotny grudniowy dzień

Gdy stanęliśmy na J.F.K.

Śnieg topniał na ziemi

Na B.L.S. usłyszałem dźwięk

(Anioła).

Nowy Jork jak choinka

Dziś to miasto należy do mnie

(Anioł).


Duch miłości

A ta miłość nie pozwoli mi odejść.

Tak długo

Anioł Harlemu.


Kraina ptaków na Pięćdziesiątej Trzeciej

Ulica brzmi jak symfonia

Mamy Johna Coltrane i miłosną niespodziankę

Miles, ona musi być aniołem.

Lady Day ma diamentowe oczy

Widzi prawdę za kłamstwami

(Anioł).


Duch miłości

A ta miłość nie pozwoli mi odejść.

Tak długo

Anioł Harlemu.


Niebieskie światło na drodze

Bóg wie, co mieli dla ciebie

Pusta szklanka, pani śpiewa

Oczy spuchnięte jak od pszczelego żądła.


Ślepy, zgubiłeś drogę

Z boku ulic i alei

Jak gwiazda wybucha w nocy

Miasto wypełnia się jasnym dniem.


Anioł w butach diabła

Ratunek w bluesie

Nigdy nie wyglądałaś jak anioł

Anioł Harlemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz