wtorek, 29 maja 2012

Paramore In The Mourning tłumaczenie

Wymykasz się jak uciekający pociąg
poza tory i w dół ponownie
Moje serce łomocze jak szarpanie parowca
Wszystkie Twoje ciężary na moich ramionach

W żałobie powstanę
W żałobie pozwolę ci umrzeć
W żałobie wszystkie moje zmartwienia

Teraz nie ma nic prócz straconego czasu
Słów bez pokrycia
Teraz wydaje się jakby cały świat czekał,
słyszysz jak echo zanika?

W żałobie powstanę
W żałobie pozwolę ci umrzeć
W żałobie wszystkie moje przeprosiny

A to zabiera całą moją siłę,
nie po to by cię znowu wykopać,
z ziemi, w której leżałeś.
Największa część mnie,
jesteś najwspanialszą rzeczą,
teraz jesteś tylko wspomnieniem ,
by pozwolić odejść.

W żałobie powstanę
W żałobie pozwolę ci umrzeć
W żałobie wszystkie moje przeprosiny

W żałobie powstanę
W żałobie pozwolę ci umrzeć
W żałobie wszystkie moje przeprosiny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz