czwartek, 31 maja 2012

Eminem - Go To Sleep tłumaczenie

[Eminem]

Nie jem, nie śpię,

Nie oddycham, dopóki nie zobaczę, co chcę zobaczyć,

Chcę zobaczyć jak idziesz spać, w syfie,

Trwale, ty tylko jesteś obolała, to nie pracuje

Dla mnie, nie chciało, wystarczająco

Ponieważ my tylko mamy zamiar być wrogami

Tak długo jak oddychamy, nie widzę, każdy z nas

Godzi się, gdzie my możemy się zgodzić

Oni nie mają zamiaru być, bez powodu, mówią dowcipnie o mnie

Ty mówisz najpierw, potem ja, bez mówienia po angielsku

Więc mamy zamiar coś podreperować i nie przestajemy podreperowywać, chyba że

Zgodzisz się spotkać ze mną na żywo

I załatwić to twarzą w twarz, i zobaczysz

Rozpętanego we mnie demona, jakiego nigdy nie widziałaś

I zobaczysz, ten gangster leje na niego

Widzę cię D-12, i dzięki ale nie potrzebuję pomocy

Ja robię to wszystko dla mojej samotności, nie potrzebuję piętnastu moich domów

Kiedy widzę cię, widzę cię, ja i tylko ty,

Nigdy się nie spotkaliśmy, ale wierzę że mnie poznasz

Kiedy to zamykam, żeby zobaczyć cię obnażoną jak oszustkę

Dalej, suko, pokaż mi, podrywaj mnie, rzucaj mną,

Podnieś mnie, obezwładnij mnie, tak jak mówiłaś

Miałaś zamiar to zrobić, co ja myślałem, jesteś żałosna

Pozbywam się ciebie, całej, ty też to dostaniesz !


[Refren]

Teraz idż spać suko!

Giń, pierdolony zasrańcu, giń! Ugh, czas się skończył, suko, zamknij oczy

Idż spać suko! (co?)

Czemu ciągle żyjesz? Ile razy mam mówić żebyś zamknęła oczy?

Idż spać suko! (co?)

Giń pierdolony zasrańcu, giń, pa, pa, pierdolony zasrańcu, pa, pa!

Idż spać suko! (co?)

Czemu ciągle żyjesz? Czemu, pierdolony zasrańcu, ah, ah, ah...

...Idż spać suko!


[Obie Trice]

Mamy cię czarnuchu, wnerwiony

Celowo żeby wywrzeć na tobie nacisk, nie jesteś MC, jesteś bezwartościowy,

Nie jesteś ich G, jesteś cyrkiem, jesteś bez uroku, proszę

Jesteś zasłonami, używasz słów extra brzmiących, bełkotanych w 2003,

Jesteś (purpin), nie jesteś zagrożeniem, kto jest twoim (servin)?

My lirycznie powinniśmy pogrzebać cię poniżej brudu kiedy

Jebałeś się z wytwórnią płytową nadzorującą Ziemią

Shady pierdolony zasrańcu, O. Trice się urodził

I ja jako pleśń stałem się klątwą

Więc możemy odłożyć wiersz, wyrzucić go w trawę,

podnieść i ściskać, i on który dosięgnął karawanu jest tym który

Przedstawia fikcję w jego wierszu

I jak ja oddycham, ty będziesz martwy

Swiat wierzy że oszukałeś żeby powiedzieć

Ze nie jesteś z ulic, jesteś deską,

Nie używaj swojej klaty czarnuchu, użyj podkoszulka,

Zanim dwóch wybrało twój odpoczynek, ty wybrałeś śmierć,

Głęboko na 2 metry, czarnuchu, taka jest głębokość.


[Chorus]


[DMX]

Hej psie,mam zamiar spacerować jak bestia, mówić jak ulice,

Mam zamiar zostać wściekłym Nowym Jorkiem, gorącym dowcipem,

Prześladować rytm, iść inteligentnie moją stopą,

Rozumieć mój ból, deszcz nie jest słodki

Zerkać na to jak się poruszam, zerkać dokąd idę,

Gówno nie przecieka, wtedy śpię nie wiedząc,

Ale mam zamiar trzymać się rosnącego, dostawać większego niż życie

Spokojny z takim samym który zaczyna walczyć

Wie jak pies dostanie, kiedy pies ugryzie

Próbował pokazać jego, psie gówno, to jest pies do życia

Wielki mistrz, moja Linia Krwi jest napięta,

Ponieważ wszystko jest dobrze, wszystko jest w porządku

Czarnuchy próbowały krzyczeć, ale nie potrafiły wywołać echa,

Teraz mają przełknąć wszystko w torbie

Krwawej Linii, i możemy iść ścieżką do ścieżki

Cholerny psie, dlaczego musiałeś zrobić takich czarnuchów?


[Chorus]


[Eminem]

Wszyscy jesteście pierdolonymi zasrańcami! Weźcie to!

Tutaj, weź to także, suko! Uh, Uh, Uh, Uh, Waaaaaahoo!

Zabijamy was wszystkich, jesteście martwi, wszyscy!

Udawać dupę gangsterów! Nigdy więcej presji! Nigdy więcej presji!

Gnijcie, pierdoleni zasrańcy, gnijcie! Rozkładaj się w syfie, suko, w pierdolonym syfie!

Giń bezimienna, suko, giń bezimienna! Nigdy więcej sławy!

Ahhhhhhhhhh! Hahahaha!

Siema X, dalej stary, Obie, dawaj, haha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz