czwartek, 31 maja 2012

Natalia Kukulska - Czekam na Ciebie

czekam, czekam, uwięziło mnie czekanie

czekam, czekam, uwięziło mnie czekanie


nie uwierzyłbyś jak dziwna bywa myśl

gdy czas zatruwa ją czekaniem

gdy nie odróżniam snów od wytęsknionych słów

zbyt długo czekam już na ciebie


nie pierwszy raz

samotność, której bałam się

ma moją twarz

czekam na ciebie

choć trudno to zrozumieć jest

czekać chcę

czekam na ciebie

i z każdą nocą, z każdym dniem

jest mi lżej


czekam, czekam, uwięziło mnie czekanie

czekam, czekam, uwięziło mnie czekanie


nie uwierzyłbyś jak ślepym można być

gdy oczy karmi się czekaniem

nie dowiesz nigdy się jak wiele się zdarzyło

gdy ciebie ze mną tu nie było



nie pierwszy raz...



czekam na ciebie...


czekam, czekam, uwięziło mnie czekanie

czekam, czekam, uwięziło mnie czekanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz