wtorek, 22 maja 2012

My Heart Beats For Love tłumaczenie tekstu

Byłam opuszczona na pustej ulicy
Zgubiłam się w cieniu, padł dysk w bitwie
Słyszałam płacz i cierpienie
Szłam w ciemnościach, załamana i bez serca

Wołam, czy mnie nie słyszysz?
Znajdę cię, poprzez cały ten hałas
Wiesz, że nie ma nic, że nie będę nic robić
Zabłysną twoje światła, jak mam dotrzeć do Ciebie?

Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości
To jest dźwięk, który słyszę
Mówi mi żebym nie poddała się
Oddycha w mojej piersi
I biegnie przez moją krew
Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości

Powiedziano mi to co najmniej tysiąc razy
To nie jest warte walki, cierpienia lub kłopotów
Wciąż biegnę do świateł na przodzie
Nie, nie poddam się, będę czekać tu na zawsze

Stoję tu z wysoko podniesioną flagą
Czy nie widzisz, że warto walczyć?

Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości
To jest dźwięk, który słyszę
Mówi mi żebym nie poddała się
Oddycha w mojej piersi
I biegnie przez moją krew
Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości

Przeszłam przez tę walkę
Krzyczę, słyszysz mnie teraz?
Trzymam się, stoję na ziemi
Krzyczę, słyszysz mnie teraz?

Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości
To jest dźwięk, który słyszę
Mówi mi żebym nie poddała się
Oddycha w mojej piersi
I biegnie przez moją krew
Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości

Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości
To jest dźwięk, który słyszę
Mówi mi żebym nie poddała się
Oddycha w mojej piersi
I biegnie przez moją krew
Moje serce bije dla miłości
Moje serce bije dla miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz