wtorek, 29 maja 2012

Scouting For Girls - Summer Love tłumaczenie

Nie mów, że mnie nie widzisz,
Nie mów, że nie możesz mnie zobaczyć
Bo kłamiesz, kłamiesz

Nie mów, że mnie nie poznajesz
Na tyłach baru nie poznajesz mnie
Kłamiesz, jesteś kłamcą

Bo wiedziałem od początku,
Ze złamiesz mi serce
Ona jest dziewczyną którą znam
Od 10 długich lat,
Wszystkie gierki w które gra
Po prostu spławiła mnie w

Letnia miłość, to jest
Letnia miłość, to jest
Letnia miłość trwa dopóki nie rozpocznie się szkoła
Letnia miłość, to jest
Letnia miłość, to jest
Letnia miłość znika tak szybko jak się rozpoczyna

(Przepraszam, tak x3)
Nie mów, że mnie nie potrzebujesz
Nie mów, że nie możesz mnie zobaczyć
Bo kłamiesz, kłamiesz

Nie mów, że mnie nie rozumiesz
To było zbyt długo żebyś mogła o mnie zapomnieć
Próbujesz, jesteś kłamcą

Bo wiedziałem od początku,
Ze złamiesz mi serce
Ona jest dziewczyną którą znam
Od 10 długich lat,
Wszystkie gierki w które gra
Po prostu spławiła mnie w

Letnia miłość, to jest
Letnia miłość, to jest
Letnia miłość trwa dopóki nie rozpocznie się szkoła
Letnia miłość, to jest
Letnia miłość, to jest
Letnia miłość trwa do końca twoich dni

(Przepraszam, tak x3)

Wiedziałem od początku,
Ze złamiesz mi serce.
Ona jest dziewczyną którą znam
Od 10 długich lat,
Wszystkie gierki w które gra
Po prostu spławiła mnie w

Letnia miłość, została zgubiona i odnaleziona
To jest druga szansa której nie możesz odrzucić.
(x4)

(Przepraszam, tak x3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz