niedziela, 27 maja 2012

Queen - Brighton Rock tłumaczenie

Skała z Brighton


To był dzień jak każdy inny, gdy Jimmi odszedł

Na wakacjach spotkał swą małą Jenny

Byli szczęśliwą parą, tak wspaniale dobrani

Spacerowali w świetle dnia

Po promenadzie

"Tak dobrze jest wiedzieć,

Że magia ciągle unosi się w powietrzu

Nie pozwolę, aby prysnął ten czar"


"Jenny, czy zostaniesz,

Czy przyłączysz się do mojej modlitwy

Nic nigdy nas nie rozłączy

Powiedz mi, kochanie, co o tym myślisz."

"Och, nie, muszę zaraz wracać do mojej mamy

Gdyby ona tylko wiedziała, jak spędziłam te wakacje

To nie byłoby sensu

Mówić o magii, co unosi się w powietrzu

Muszę cię pożegnać"


O, Skało Wieków, nie krusz się

Bo miłość wciąż żyje

O, mój Księżycu, jeśli możesz

Rzuć promień światła na ludzi owładniętych magią


Jenny usycha z tęsknoty, każdego dnia pisze list:

"Musimy być razem, bo nic nie jest w stanie

Zabić tej miłości"

"Och, nie, byłbym skompromitowany, wybacz mi

Gdyby moja żona odkryła,

Jak spędziłem moje wakacje..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz