środa, 16 maja 2012

A-ha Time And Again tłumaczenie

"Raz i ponownie"


Słońce przyniosło mnie

Księżyc złapał mnie

Wiatr walczył ze mną

Deszcz miał mnie

Droga wysłała mnie

Przez lata skręcała

Gwiazdy przytłaczały mnie

Raz i ponownie


Ale teraz nie mogę zobaczyć gwiazd

nie mogę dojrzeć gwiazdy

I teraz nie czuję tego samego

Uczucie to rzecz która nie istnieje


Praca przygniotła mnie

Sława oczyściła mnie

Ulice uspokoiły mnie

Gdy życie dotknęło mnie

Czas umiejscowił mnie

Wydarzenia oszołomiły mnie

Miłość ocaliła mnie

Teraz i ponownie


Ale teraz może nie być miłości

Miłość to rzecz której może nie być

I może nie być zaufania

Zaufanie to rzecz której nie widzę


Ale teraz może nie być miłości

Miłość to rzecz której może nie być

Teraz nie mogę być już taki silny

Siły nie ma we mnie


Raz i ponownie

Raz i ponownie


Słońce przyniosło mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz