piątek, 18 maja 2012

Just Like Me tłumaczenie piosenki

Zeslizgnelam sie ze schodow

potykajac o Twoje delikatne ego

Zeslizgnelam sie cala groge

Prosto w siec ktora utkales


I nigdy nie mowiles

ze chcesz kogos uratowac

Kogos takiego jak ja

I nigdy mi nie powiedziales

Ze chcesz kogos kochac

Kogos takiego jak ja


Zamknales wszystkie drzwi

Myslales ze tak bedzie bezpieczniej

Postawiles mur

I teraz caly Twoj swiat (chowa sie w jaskini ?)


I nigdy nie mowiles

ze chcesz kogos uratowac

Kogos takiego jak ja

I nigdy mi nie powiedziales

Ze chcesz kogos kochac

Kogos takiego jak ja


Polknales,jasniejesz kiedy

zostawiasz za soba

Liczac gwiazdy by nazwac swe klamstwa

pozwalasz by deszcz

odepchnal Cie

i teraz toniesz w drogach


I nigdy nie mowiles

ze chcesz kogos uratowac

Kogos takiego jak ja

I nigdy mi nie powiedziales

Ze chcesz kogos kochac

Kogos takiego jak ja


I nigdy nie mowiles

ze chcesz kogos uratowac

Kogos takiego jak ja

I nigdy mi nie powiedziales

Ze chcesz kogos kochac

Kogos takiego jak ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz