wtorek, 15 listopada 2011

You Don't Know My Name tłumaczenie tekstu piosenki

Kochanie

Od dnia kiedy cię zobaczyłam

naprawdę, naprawdę chciałam wpaść ci w oko

Jest w tobie coś specjalnego

Muszę naprawdę cię lubić

Ponieważ niewielu facetów jest wartych mojego czasu

Kochanie

To jakiś rodzaj szaleństwa

bo zapanowałeś nad moim umysłem (myślami)


I to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

I przysięgam

Że to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

Kręcimy sie i kręcimy dookoła

Czy kiedykolwiek poznasz??


Kochanie

Widzę nas na naszej pierwszej randce

Robisz wszystko co wywołuje u mnie uśmiech

A kiedy mielismy nasz pierwszy pocalunek

To wydarzyło się w czwartek

Ooh moja dusza płonęła

Kochanie

Nie moge się doczekać naszego pierwszego razu

Moja wyobraźnia staje się dzika


I to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

I przysięgam

Że to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

Kręcimy się i kręcimy dookoła

Czy kiedykolwiek poznasz??


Mówię

On nawet nie wie co mi robi

Sprawia, że cała szaleję w środku

Czuję się jak.. oOOOOo

Nie robię niczego, co wcześniej robiłam

By zwrócić czyjąś uwagę

Zwróć uwagę kogo masz przed sobą

Bo czy wspomniałam

Możesz stracić coś dobrego

I nigdy się nie dowiesz jak dobrze jest czuć że masz

całe moje uczucie

I nigdy nie będziesz miał szansy doświadczyć

mojej miłości...

Bo moja miłość jest jak... Ooooo


I to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

I przysięgam

Że to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

Kręcimy się i kręcimy dookoła

Czy kiedykolwiek poznasz?

Czy kiedykolwiek je poznasz?? nie nie nie


No cóż muszę po prostu zadzownic do tego chłopaka

Halo? Czy mogę rozmawiać z Michael'em? o cześć jak się masz?

Czuję się trochę głupio robiąc to ale..uh Mówi kelnerka

z kawiarni na rogu 39tej i Lennox (śmiech)

No wiesz.. ta z warkoczykami.. Tak... Więc widuje zawsze środę

Przychodzisz w każdą środę w czasie swojej przerwy na lunch

I bierzesz zawsze danie specjalne z gorącą czekoladą

Mój kierownik zawsze gada że mamy używać wody

ale... ja zawsze używam mleka i śmietanki dla ciebie

Uważam że jesteś słodki (śmiech) Tak czy inaczej..zawsze masz na sobie

lazurowy (niebieski) garnitur, twoje spinki do mankietów świecą tak jasno..więc co porabiasz?

oh słowo(?) to interesujące..słuchaj nie chce marnować twojego czasu, ale

Wiem że dziewczyny zazwyczaj tego nie robią, ale może moglibyśmy spotkać się razem

poza restauracja któregoś dnia?Bo wiesz wyglądam troche inaczej bez moich roboczych ciuchów

Mam na myśli że moglibyśmy pójść razem do parku po drugiej stronie ulicy

Poczekaj.. poczekaj mój telefon..moja komórka

traci zasięg..poczekaj.. słyszysz mnie teraz??..tak.. więc co powiedziałeś?

Czwartek.. brzmi idealnie..


to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

I przysięgam

Że to jest jak Ooooooo

Nie znasz mojego imienia

Kręcimy się i kręcimy dookoła

Czy kiedykolwiek poznasz?

Czy kiedykolwiek je poznasz?? nie nie nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz