niedziela, 13 listopada 2011

Miles Away tłumaczenie piosenki

To jedna z tych rozmów

Które przeprowadzaliśmy wcześniej

Jedna, która pozostawia Cię pustą

I chcącą wiecej


Twoje oczy, one mówią mi coś

Co rozumiem

Twoje oczy trzymają prawdę

A prawda jest

Jesteś mile stąd

Jesteś mile stąd

Jesteś mile stąd


Wybacz mi moje niezdecydowanie

Spotkałem Cię wcześniej

Twoja twarz wydaje się być tak znajoma

I pragnąca więcej


Twoje oczy, one mówią mi coś

Co rozumiem

Twoje oczy trzymają prawdę

A prawda jest

Jesteś mile stąd

Jesteś mile stąd

Jesteś mile stąd


Ze wszystkimi Twoimi przesądami

I pustymi linijkami

Mogłem być po prostu taki jak Ty

Wycofany, lecz żywy


Życie, ono ma swoje ograniczenia

My wszyscy mamy swoje potrzeby

Miłość byłaby jedyną odpowiedzią

Ona kłamie pod spodem


Twoje oczy, one mówią mi coś

Co rozumiem

Twoje oczy trzymają prawdę

A prawda jest

Jesteś mile stąd

Jesteś mile stąd

Jesteś mile stąd


Jesteś mile stąd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz