środa, 30 listopada 2011

Kasia Kowalska Pełna Obaw

Powiedz jak

Uwierzyć mam, że to co teraz powiem

Znów nie zrani Cię

I kiedy dasz odpowiedź na

Pytania, których wrogiem

Jesteś po dziś dzień


Pełna obaw

Ktoś miłość obiecał mi

Pełna obaw

Ktoś zamknął przede mną drzwi

Bądź dzisiaj nawet piekłem

Lecz nie unikaj mnie

Nie chcę dłużej tak żyć


Bo gdy nie ma nieba

I Ciebie nie ma

Nas już nie ma, nie ma


Powiedz jak

Uwierzyć mam, że to co teraz zrobię

Znów nie zrani Cię

W niepewności trzymasz nas

Oceniasz chłodnym wzrokiem

Jak długo czekać chcesz


Pełni obaw

Jak długo tak mamy żyć

Pełni obaw

Ktoś zamknął przed nami drzwi

Bądź dzisiaj...


Pełni obaw...


Płyniemy przez rzekę dni

Aż obudzi nas świt

Powiedz jak uwierzyć mam

Że kiedyś mi odpowiesz

Nie potrafię w próżni trwać

Nie jestem przecież bogiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz