niedziela, 20 listopada 2011

Wake Up tłumaczenie tekstu

Byłeś moim bliskim sprzymierzeńcem

W tym zimnym, zimnym świecie pełnym podstępów i kłamstw

Broniliśmy się i chroniliśmy nazwzajem

Teraz nie jestem w stanie powiedzieć, czy jesteśmy wrogami, czy kochankami

Więc, kto nas obroni przed nami samymi?

Kiedy w końcu się obudzimy?

Kochanie, to czas na miłość

Kiedy w końcu się obudzimy?

Mój skarbie, zanim nie jest za późno...


Oh, kochanie

W którym momencie postąpiliśmy źle, skarbie?

Czy ten zimny, zimny świat zamienił nas w skałę?

Cóż...

Teraz cała ta walka

To twoje ego i twoja duma

To tyka jak bomba zegarowa

Gotowa, by wybuchnąć

Ta walka mnie rani

Więc, kto nas obroni przed nami samymi?

Kiedy w końcu się obudzimy?

Kochanie, to czas na miłość

Kiedy w końcu się obudzimy?

Mój skarbie, zanim nie jest za późno...

Kiedy w końcu się obudzimy?

Kochanie, to czas na miłość

Kiedy w końcu się obudzimy?

Mój skarbie, zanim nie jest za późno...


Kiedy dym zostanie oczyszczony

Co nam zostanie, prócz łez i bólu?

Dlaczego musimy wciąż kłócić się o te same rzeczy?

By sprawić, że twój przyjaciel powróci,

Nigdy nie będzie na to zbyt późno...

Życie samemu

Nie można niczego naprawić, gdy nie dostrzega się własnych błędów

Trzeba wyjść z łóżka

I spojrzeć, co się dzieje.


Ooh, kiedy w końcu się obudzimy?

Kochanie, to czas na miłość

Kiedy w końcu się obudzimy?

Mój skarbie, zanim nie jest za późno...

Ooh, kiedy w końcu się obudzimy?

Kochanie, to czas na miłość

Kiedy w końcu się obudzimy?

Mój skarbie, zanim nie jest za późno...

Ooh, kiedy w końcu się obudzimy?

Kochanie, to czas na miłość

Kiedy w końcu się obudzimy?

Mój skarbie, zanim nie jest za późno...


Oh skarbie (obudźmy się)

Oh kochanie (obódźmy się)

Kiedy w końcu się obudzimy? (obudźmy się)

Kiedy w końcu spojrzymy i zobaczymy (obudźmy się)

Co się dzieje (obudźmy się)

Oh, co się dzieje (obudźmy się)

Czy to była strata mnóstwa czasu? (obudźmy się)

I teraz mamy to wszystko stracić (obudźmy się)

Oh skarbie, skarbie, skarbie (obudźmy się)

Powiedziałeś: Potrzebuję cię kochanie

Oh, potrzebuję mojego ukochanego w domu (obudźmy się)

Oddaj mi z powrotem mojego ukochanego (obudźmy się)

Oh skarbie, skarbie, skarbie (obudźmy się)

Oh, oh, skarbie, skarbie, skarbie (obudźmy się)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz