wtorek, 29 listopada 2011

Necesito De Ti tłumaczenie tekstu piosenki

Naciskam pedał gazu, a twoja głowa zaraz wybuchnie

I twoje serce krwawi

Bredzisz, brakuje ci powietrza

Jesteś zmęczony byciem sam na sam ze swoją samotnością

Powiększasz ranę na twojej biednej duszy

Która można zauważyć prostym spojrzeniem

Potrzebujesz kogoś, kto wyzwoli w tobie pasję

Kto zakryje twoje iluzje, otworzy twoje serce


Ref. Ty potrzebujesz mnie, mnie

Ja potrzebuję ciebie, ciebie

Ty potrzebujesz miłości, mojej miłości, spójrz,

Ty potrzebujesz mnie, mnie

Ja potrzebuję ciebie, ciebie

Ty potrzebujesz miłości, mojej miłości, spójrz


Jestem jak zguba na pustyni

Zupełnie obca

Czuję, że brakuje mi powietrza, kiedy cię nie ma

Nic nie czyni mnie wesołą

Dłużej tego nie zniosę

Niczego nie ma, jeśli nie ma cię przy mnie

Moja telewizja i moi przyjaciele

Święta i święta, to mnie coraz bardziej mnie nudzi

Nie wiem jak się uczyć, jak się skoncentrować


Ref. Ty potrzebujesz mnie, mnie

Ja potrzebuję ciebie, ciebie

Ty potrzebujesz miłości, mojej miłości, spójrz,

Ty potrzebujesz mnie, mnie

Ja potrzebuję ciebie, ciebie

Ty potrzebujesz miłości, mojej miłości, spójrz,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz