poniedziałek, 28 listopada 2011

The Clansman tłumaczenie tekstu piosenki

Budzisz się na wzgórzach

Wiatr owiewa twą twarz

To wspaniałe uczucie być dumnym

Być wolnym i należeć do nacji

To jest część klanu

Żyć na wzgórzach

Powietrze którym oddychasz

Tak przejrzyste, tak czyste


Gdy samotnie na wzgórzach

Z wiatrem we włosach

Z tęsknotą uczucia

Aby tylko być wolnym


Słusznie jest wierzyć

W potrzebę wolności

Teraz jest czas gdy umierasz

Bez pytania dlaczego

Czy nie widzisz co oni robią

Chcą nas zmiażdżyć

Zabierają naszą ziemię

Należącą do klanów


To nie tylko twój sen

Byle tylko być wolnym

Z potrzebą przynależności

Jestem członkiem klanu... wolność


Teraz jest czas kuty strachem

Teraz jest czas kuty zmianą


Przodkowie słyszą

Co się teraz dzieje

Przewrócą się w grobach

Będą się wstydzić

Że ziemia wolności

Została zakuta w łańcuchy

I ja wiem, czego chcę


Kiedy czas jest właściwy

Zabiorę to co moje

Jestem członkiem klanu


I przyrzekam bronić

Będziemy walczyć do końca

I przyrzekam, że nigdy

Nie pojmają mnie żywego

I wiem, że wszyscy staniemy

Do walki o naszą ziemię

I przyrzekam że moje dzieci urodzą się wolne


I ja wiem, czego chcę

Kiedy czas jest właściwy

Zabiorę to co moje

Jestem członkiem klanu... wolność


I ja wiem, czego chcę

Kiedy czas jest właściwy

Zabiorę to co moje

Jestem członkiem klanu


Nie, nie możemy im więcej pozwolić

Nie, nie możemy im więcej pozwolić

Aby byli na naszej ziemi wolności


Słusznie jest wierzyć

W potrzebę wolności

Teraz jest czas gdy umierasz

Bez pytania dlaczego

Czy nie widzisz co oni robią

Chcą nas zmiażdżyć

Zabierają naszą ziemię

Należącą do klanów


To nie tylko twój sen

Byle tylko być wolnym

Z potrzebą przynależności

Jestem członkiem klanu


I ja wiem, czego chcę

Kiedy czas jest właściwy

Zabiorę to co moje

Jestem członkiem klanu... wolność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz