poniedziałek, 21 listopada 2011

Suck My Kiss tłumaczenie piosenki

Powinienem był zginąć, mogłem zginąć

Zginąłbym gdybym nie skapował o co chodzi

Większość skurwieli pieprzy na wszytko , jestem tym czym jestem

Malutka, myślęże możesz być moja dziewczyną, ja bedę twoim facetem


Niech ktoś pełen życia przeleci mnie zdrowo

Strzeż się, uważaj

Większośc skurwieli patrzy zimnym nieruchomym wzrokiem

Chodz tu malutka, całuj mnie, wypłać należną mi część


Uderz mnie, nic mi nie zrobisz, całuj mnie

Całuj, użyj sobie, tak trzymaj

Czy ona mowi świństwa?

Chcę poczuć słodka, świętą błogość

twoje usta zostały stworzone,żeby mnie całować


Spójrz, czy nie widzisz,że chcę sie tylko uwolnić od świata,który mnie rani?

Potrzebuję się odprężyć, czy chcesz,żebym był twoim złodzijem

Dla ciebie, mała, mógłbym ukraść co tylko zechcesz


C-A-Ł-O-W-A-N-I-E

Kici, kici,kici przeleć mnie jak duszek Banshee

Tak po prostu

Pławię się w dzwiękach

Kochanie, przleć mnie

Zrób to tu i teraz, pozwalam ci


Uderz mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz