wtorek, 15 listopada 2011

Linkin Park - Breaking the Habit tłumaczenie

Zerwać z przyzwyczajeniem



Wspomnienia interesują

Jak otwieranie rany

Znów osobno wybieram siebie

Zakładasz

Że w swym pokoju jestem bardziej bezpieczny

Jeśli nie zacznę od nowa


Nie chcę być tym

Który ciągle walczy z wybieraniem

W środku uświadamiam sobie

że jestem tym pogmatwanym


Nie wiem jakie jest znaczenie walki

I nie wiem dlaczego muszę się bać

Nie wiem dlaczego prowokuję

I mówię to o czym nie myślę

Nie wiem dlaczego tak postępuję

Wiem, że nie jest dobrze

Dlatego zrywam z przyzwyczajeniem

Zrywam z przyzwyczajeniem tej nocy


Omijając moje lekarstwo

Mocno zatrzaskuję drzwi

Próbuję znów złapać oddech

Zraniłem znacznie więcej

Niż kiedykolwiek przedtem

Nie mam już żadnych możliwości ponownego porzucenia


Nie chcę być tym

Który ciągle walczy z wybieraniem

W środku uświadamiam sobie

że jestem tym pogmatwanym


Nie wiem jakie jest znaczenie walki

I nie wiem dlaczego muszę się bać

Nie wiem dlaczego prowokuję

I mówię to o czym nie myślę

Nie wiem dlaczego tak postępuję

Wiem, że nie jest dobrze

Dlatego zrywam z przyzwyczajeniem

Zrywam z przyzwyczajeniem tej nocy


Wymaluję to na ścianach

Bo jestem tym, który opada

Nie będę więcej walczył

To jest mi potrzebne by skończyć


Nie wiem jakie jest znaczenie walki

I nie wiem dlaczego muszę się bać

Nie wiem dlaczego prowokuję

I mówię to o czym nie myślę

Nie wiem dlaczego tak postępuję

Wiem, że nie jest dobrze

Dlatego zrywam z przyzwyczajeniem

Zrywam z przyzwyczajeniem tej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz