piątek, 25 listopada 2011

Stand Up Comedy tłumaczenie piosenki

STAND UP COMEDY


Mi-ło-ło-ło-ść

Mi-ło-ło-ło-ść


Muszę powstać i zrobić krok

Ja i ty trwaliśmy uśpieni godzinami

Muszę powstać

Drut wije się

Między naszymi dwoma wieżami

Powstać w tym pokręconym świecie

W którym oko miłości wciąż widzi coś

Upadnę, jeśli nie mogę wstać

Po miłość twą


Mi-ło-ło-ło-ść


Powstań, to komedia

Może sprytnym uczyniła cie loteria DNA

Lecz postaw się pięknu

Dyktatorce serc?

Mogę powstać dla nadziei, wiary, miłości

Lecz póki nie mam pewności

Przestań pomagać Bogu jak staruszce na pasach


Och, och

Wyjdźcie spod łóżek

Dalej, ludziska

Powstańcie dla miłości


Mi-ło-ło-ło-ść


Muszę postawić się memu ego, choć ego to nie wróg

Jest jak dzieciak przechodzący przez autostradę

W podroży za odkryciem


Postaw się rockmanom

Napoleon ma obcasy

Józefino uważaj na

Małych ludzi o wielkich ideach


Och, och

Wyjdźcie spod łóżek

Dalej,ludziska

Powstańcie dla miłości


Mi-ło-ło-ło-ść

Mi-ło-ło-ło-ść


Bóg to miłość

A miłość to ewolucji najlepszy dzień


Ludzie idą śpiewając soul

Ludzie idą śpiewając soul

Dalej, tak ludziska

Pochodzimy z gwiazd

Dalej, tak ludziska

Wstańcie, potem siądźcie dla miłości


Mi-ło-ło-ło-ść…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz