poniedziałek, 21 listopada 2011

Three Days Grace - Running Away tłumaczenie

Uciekasz


Myślę sobie

Ze zrobiłem coś źle

Ze przekroczyłem granicę

Czy dowiedziałaś się tym razem

Co pozwoliło ci wierzyć?

Jesteśmy tylko ty i ja

Czy widzisz to w moich oczach?

Czy dowiedziałaś się tym razem



(Refren)

Widzisz to jasno we mnie

Bo uciekasz

Odwracasz się ode mnie

Starałem się tak bardzo

Ale ty uciekasz

Proszę, nie odwracaj się ode mnie


Piję w samotności

I,och, staczam się na dno

Czy zostawisz mnie na ziemi?

Pozwoliłem ci wierzyć

Że jesteśmy tylko ty i ja

Widzę to w twoich oczach

Że dowiedziałaś się tym razem


(Ref)




Tylko się nie odwracaj i nie odchodź

Mogę uczyć się na błędach

Nie porzucaj wszystkiego


(Refren)

Widzisz to jasno we mnie

Bo uciekasz

Odwracasz się ode mnie

Starałem się tak bardzo

Ale ty uciekasz

Ale ty uciekasz


(Ref)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz