poniedziałek, 21 listopada 2011

Queen - Let Me Entertain You tłumaczenie

Pozwólcie Mi Was Zabawić


Pozwólcie, Panie i Panowie, że Was powitam, chciałbym powiedzieć wam - cześć

Czy jesteście gotowi na małe przedstawienie? Czy jesteście gotowi na show?

Chcę was rozruszać, chcę zakręcić wami, chcę, żebyście zaczęli tańczyć między rzędami

Przyciągnąć was i zachęcić z odrobiną wdzięku

No dalej, pozwólcie mi was zabawić, pozwólcie mi was zabawić

Pozwólcie mi was zabawić, pozwólcie mi was zabawić

Przyszedłem tutaj, żeby sprzedać wam swoje ciało, pokazać wam trochę dobrego towaru

Zapanuję nad wami i omotam was, będę was przerażać

I żeby wywołać w was dreszczyk użyję wszelkich sposobów

Damy wam zwariowane przedstawienie, damy wam powód do rozwodu

Damy wam gwóźdź programu i oczywiście popisy elokwencji

Znaleźliśmy odpowiednie miejsce, mamy mnóstwo pięknych świateł

Hej, jeśli potrzeba ci kopa w żyłę, jeśli chcesz być na haju rusz się zobaczyć nas

Z Elektrą i EMI pokażemy wam gdzie to jest

Więc chodźcie, pozwólcie mi was zabawić, pozwólcie mi was zabawić

Popatrzcie tylko na menu

Proponujemy wam gotowy rock i śniadanie u Tiffany'ego

Będziemy śpiewać wam po japońsku, jesteśmy tu tylko po to żeby was zabawić

Jeżeli chcecie zobaczyć prawdziwy występ dostaniecie tylko to co najlepsze

Małe i duże atrakcje, mamy dla was komplet rozrywek

Od Chicago po Nowy Orlean wprawimy was w ruch

Jeżeli przyjdziecie zobaczyć nas w Nowym Jorku będziemy się świetnie bawić

No chodźcie, pozwólcie mi was zabawić, pozwólcie mi was zabawić

Pozwólcie mi was zabawić przez całą noc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz