sobota, 9 czerwca 2012

The Way You Touch Me tłumaczenie tekstu

Sposób w jaki mnie dotykasz


Dotknij mnie

To jest sposób w jaki mnie dotykasz


Oh czuje to, oh czuję to


Byłem sam, czekam z moimi fantazjami,

Aż do twojego przybycia, wyzwoliłaś mnie,

I nuczyłaś mnie tak dużo o naturze ludzkiej,

yeah-e yeah-e-yeah,


Potrzebowałem Cię by wiedzieć,

Jesteś czymś wiecej niż tylko jedną nocą,

I dziewczyno z twoją zgodą,

Może dasz mi swą dłoń,

Nie twój romans.


Chór

Bo to jest sposób w jaki mnie dotykasz kochanie,

Oh to jest sposób w jaki mnie dotykasz kochanie,

Jeśli chcesz możemy rozmawiać, całą długa noc,

ale to jest sposób w jaki mnie dotykasz kochanie.


Byłem sam ,chwytając się resztek zdrowego rozsądku,

Twoja piękność przybyła wolna od próżności,

Otwarłem umysł, dałaś mi swoją anatomię,

yeah-e-yeah-e-yeah


Potrzebowałem Cię by wiedzieć,

Jesteś czymś wiecej niż tylko jedną nocą.

Potrzebuję nadzoru,

Straciłem kontrolę nad moimi dłońmi,

Twoje polecenie.


Chór

Dalej kochanie, oh oh yeah

Oh kochanie.


Powinnaś wiedzieć, masz mnie, jem Ci z ręki,

I Statek otrzymał cios,

I kochanie to się nie skończy,

Do twojego przybycia.


TO jest sposób w jaki mnie dotykasz.


Chór

To jest sposób w jaki dotkamy,

To jest sposób w jaki dotkamy,


Chór.

Oh poczuj to,

Oh oh yeah

Oh poczuj to

Oh oh yeah


Zamieram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz