wtorek, 12 czerwca 2012

Jimi Hendrix - Foxy Lady tłumaczenie

lisiczka

lisiczko

huh, wiesz że jesteś małą, uroczą łamaczką serc

lisiczko, tak

i wiesz, że jesteś małą, słodką producentką miłości, huh

lisiczko


chcę cię zabrać do domu, tak

nie zrobię ci krzywdy, nie

powinnaś być cała moja, cała moja

oo, lisiczko

tak, lisiczko

lisiczko


teraz, uh, widzę cię pod sceną

ohh, lisiczko

sprawiasz, że chcę wstać i krzyczeć

lisiczko

ah, maleńka, słuchaj teraz

zmieniłam zdanie

jestem zmęczony marnowaniem mojego cennego czasu

powinnaś być cała moja, cała moja

lisia damo

oto jestem

lisia damo

lisia damo

lisiczko, li...

lisiczko, tak


chcę cię zabrać do domu, uhh

nie zrobię ci krzywdy, nie

powinnaś być cała moja, cała moja

lisia damo


oto jestem, maleńka

zdobędę cię

ohh, lisia damo, tak, tak

ohh, wyglądasz tak dobrze, lisiczko

oh, tak, lisiczko

tak, daj nam trochę, lisiczko

ohh, lisiczko

rozumiesz to, maleńka (lisiczko...)

sprawiasz, że czuję się jak, uh

czuję, jak mówię "lisiczka!"

ah, lisiczko

lisia... damo

lisia damo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz