sobota, 9 czerwca 2012

Rammstein Te Quiero Puta tłumaczenie

Chcę cię dziwko




Hej, przyjaciele!

Chodźcie, przyjaciele!


Chodź, chodź do mnie miłości moja

Bardzo lubię twój smak

Nie, nie, nie chcę serca twego

Bardzo, bardzo lubię twe cytrynki

Daj mi swych owoców

Chodź miłości moja


Chcę cię dziwko!

Chcę cię dziwko!

Oh, jak dobrze!


Oh, jak dobrze, raz, dwa, trzy

Tak, chcę cię jeszcze raz

Ale nie, nie, nie serca twego

Więcej, więcej, więcej twych cytrynek

Kochanie

Daj mi swój owoc

Oh!

Daj mi swój owoc

Chodź miłości moja


Chcę cię, dziwko!

Chcę cię, dziwko!

Oh, jak dobrze!


Pomiędzy twoimi nogami będę płakał

Będę szczęśliwy i smutny

Będę szczęśliwy i smutny


Więcej, więcej, więcej, proszę

Więcej, więcej, więcej, tak tak panie!

Więcej, więcej, więcej, proszę

Więcej, więcej, więcej, tak tak panie!

Tak tak panie!


Nie bój się mnie

nie zjem cię


Więcej, więcej, więcej, proszę

Więcej, więcej, więcej, tak tak panie!

Tak tak panie!


Chcę cię, dziwko!

Chcę cię, dziwko!

Daj mi to, daj mi to!


Chcę cię, dziwko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz