poniedziałek, 4 czerwca 2012

I Can't Quit You, Baby tłumaczenie tekstu piosenki

"Nie potrafię cię porzucić mała"


Nie potrafię cię porzucić mała

Zostawię cię tylko na chwilę

Nie potrafię cię porzucić mała

Lecz na trochę muszę się z tobą rozstać

Czy musisz przychodzić do mojego szczęśliwego domu?

To przez ciebie cierpi mój dzieciak

Ty wiesz, że ja cię kocham mała

Nigdy miłości tej nie skrywałem

Wiesz, że cię kocham maleńka

Nigdy nie skrywałem tej miłości

I czuję, że cię potrzebuję, skarbie

Mój ty jedyny aniołku


Słyszysz jak jęczę i smucę się mała

Wiesz, że to bardzo mnie boli

Słyszysz jak jęczę i smucę się mała

Wiesz, że to bardzo mnie boli

Czy chcesz słyszeć mnie przez całą noc, mała

Czy Wiesz, że jesteś moim jedynym dzieciaczkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz