środa, 6 czerwca 2012

Lady GaGa Born this way tłumaczenie

To nie ma znaczenia czy kochasz jego,czy głównie J-E-G-O*
Po prostu podnieś swoje szpony w górę
Bo taki właśnie się urodziłeś, kochanie

Mama mówiła mi kiedy byłam mała
Wszyscy rodzimy się supergwiazdami
Kręciła moje włosy i kładła szminkę
Na lusterku jej buduaru
"Nie ma nic złego w kochaniu samej siebie"
Mówiła "On stworzył Cię idealną, kochanie"
"Więc głowa do góry, a zajdziesz daleko
Słuchaj mnie kiedy mówię..."

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie chowaj się w żalu
Tylko kochaj siebie i już jesteś gotowa
Jestem na dobrej drodze, kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Skarbie Taka właśnie się urodziłam
Skarbie Taka właśnie się urodziłam
Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Kochanie, taka się właśnie urodziłam
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie bądź drag- tylko bądź queen **
Nie bądź drag tylko bądź queen
Nie bądź drag- tylko bądź queen
Nie bądź drag- tylko bądź queen
Nie bądź

Pamiętaj, by być rozsądną
I kochaj swoich przyjaciół
Dziecko podziemi, raduj się swoją prawdą
W religii niepewności
Muszę być sobą, szanować swą młodość
Inny kochanek nie jest grzechem
Uwierz głównie J-E-M-U* (hey, hey, hey)
Kocham moje życie i kocham ten kawałek i
Mi amore vole fe, yah (miłość potrzebuje zaufania, yah)

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na dobrej drodze, kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie chowaj się w żalu
Tylko kochaj siebie i już jesteś gotowa
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Taka właśnie się urodziłam
Taka właśnie się urodziłam
Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Kochanie, taka się właśnie urodziłam
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie bądź draq- tylko bądź queen **
Nie ważne czy jesteś załamany, czy zawsze królujesz
Jesteś czarny, biały, beżowy czy Latynosem
Jesteś Libańczykiem, jesteś orientalny
Jeśli życie stwarza przeciwności
Skazuję Cię na wygnanie, znęca się lub drażni
Raduj się i kochaj siebie dzisiaj
Ponieważ kochanie, taki właśnie się urodziłeś

Nie ważne gej, hetero czy bi
Lesbijka, transseksualne życie
Jestem na dobrej drodze, kochanie
Urodziłam się by przetrwać
Nie ważne czarny, biały czy beżowy
Latynoski lub orientalny
Jestem na dobrej drodze kochanie
Urodziłam się by stawić temu czoło

Jestem piękna na swój sposób
ponieważ Bóg nie popełnia błędów
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Nie chowaj się w żalu
Tylko kochaj siebie i już jesteś gotowa
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Skarbie Taka właśnie się urodziłam
Skarbie Taka właśnie się urodziłam
Ooo tutaj nie ma innej możliwości
Kochanie, taka się właśnie urodziłam
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam

Taka właśnie się urodziłam, hey!
Taka właśnie się urodziłam, hey!
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam, hey!

Taka właśnie się urodziłam, hey!
Taka właśnie się urodziłam, hey!
Jestem na dobrej drodze kochanie
Taka właśnie się urodziłam, hey!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz