środa, 13 czerwca 2012

Red Hot Chili Peppers Easily tłumaczenie

Swobodnie dajmy sie poniesc

Swobodnie ozenmy sie dzisiaj

Shao Lin krzyczal na roze

Swym gardlem

Wszystko musi trwac

Lizak jest grubszy

Gdy sie go zlamie na pokaz

Wszystko musi trwac


Historia kobiety o poranku wojny

Przypomnij mi jesli mozesz o co dokladnie walczymy

Wolajac wolajac o cos w powietrzu

Wolajac wolajac wie ze tam musisz byc


Swobodnie dajmy sie zlapac fali

Swobodnie nie damy sie zlapac do klatki

Shao Lin trzesie sie z powodu

Swej duszy - Wszystko musi trwac

Sprawiajac wrazenie zmeczonego

Wszystkimi wlasnymi rzeczami

Wszystko musi trwac


Nie moge ci powiedziec kogo czcic

Myslisz ze juz po wszystkim

Lecz to dopiero poczatek


Wolajac wolajac

O cos w powietrzu

Wolajac wolajac wiem, ze tam musisz byc


Historia kobiety o poranku wojny

Przypomnij mi jesli mozesz o co dokladnie walczymy

Wolajac wolajac o cos w powietrzu

Wolajac wolajac wie ze tam musisz byc


Rzuc mnie wilkom bo

Jest nakaz w paczce

Rzuc mnie do nieba

Bo wiem ze wracam


Shao Lin trzesie sie z powodu

Swej duszy - Wszystko musi trwac

Sprawiajac wrazenie zmeczonego

Wszystkimi wlasnymi rzeczami

Wszystko musi trwac


Historia kobiety o poranku wojny

Przypomnij mi jesli mozesz o co dokladnie walczymy

Wolajac wolajac o cos w powietrzu

Wolajac wolajac wie ze tam musisz byc


Nie chce byc twym chlopczykiem doswiadczalnym

Stworzenie jak ja jest przeznaczone do zniszczenia

Rzuc mnie wilkom

Bo jest rozkaz w paczce

Rzuc mnie do nieba

Bo wiem ze wracam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz