piątek, 8 czerwca 2012

Troublesome '96 tłumaczenie tekstu

„Uciążliwy, czarnuchu

Westside

I niech to będzie jasne czarnuchu

Szef wszystkich szefów – Makaveli"


zw1

„Groźne taktyki, uznaj mnie za śmiertelne zagrożenie

Sprawiam, że czarnuchy giną

Mając przed sobą zapierające dech w piersiach niedoskonałości

Czy możesz wyobrazić sobie mój szczególny plan

Aby być mężczyzną w tym podłym świecie

Gdzie planuje się podstępne zamachy

Planuje się przekręty przy udziale narkotyków

Tajniaki giną od przypadkowych strzałów

Koniec końców wszyscy zginiemy, więc przyrzekamy zemstę

Chodziło mi tylko o to, żeby przetrwać

W dupie mam przyjaciół i wrogów

Ja, urodzony przywódca, nigdy nie opuściłem mojej ulicy bez spluwy u boku

Sprawiłem sobie psa i nazwałem go 'pożeraczem frajerskich czarnuchów'

Co te małe bachory mogą mi zrobić?

Kurna, czarnuchy mnie postrzeliły, a wciąż są przerażone, że ich dopadnę

Jak mam ci pokazać, co czuję w środku?

Jesteśmy banitami i wy sukinsyny nie zabijecie mojej dumy

Czarnuchy mówią o mnie wiele złego

Ale dopiero po moim odejściu (z tego świata)

Bo boją się mnie w fizycznej postaci

Niech będzie wiadomym, że jestem uciążliwy!"


„Uciążliwy, czarnuchu

Outlawz

Jedziemy z tym na całego

Strzelamy rymami i nabojami

Ha, ha, uciążliwy

Wiecie, co jest grane

Zadzwońcie po zasraną policję,

Ale oni i tak nie są w stanie nas powstrzymać

Czarnuchy rządzą ulicami

Uciążliwy"


zw2

„Życie w rynsztoku, mam gettowską mentalność

Jesteśmy gorylami w tej przestępczej grze, sami buntownicy

Prędzej zginę niż okryje mnie hańba

Załóż się, że pierwszy w nich uderzę

Czarnuchy wiedziały, że przyjechaliśmy ich zabić

Podjeżdżając karawanem

'Westside!' to okrzyk wojenny, swobodnie otwieramy ogień

Krzycząc w (języku) Swahili: 'Pieprzyć was wszystkich czarnuchy!'

Z bronią w ręku, prosto z więzienia, do którego nie mam zamiaru wracać

Wypuszczony na wolność pod opiekę mojej zimnej spluwy

Wypowiedz moje imię trzy razy jak w 'Candymanie'*

A zwale się na ciebie jak lawina

Jedyny, który przetrwał

Nauczyłem się jarać trawę i strzelać z samochodu

Morduję moich wrogów, nie jestem w stanie kontrolować moich dziewiątek

Słyszę głosy tłumaczących się wrogów, proszę was...

Zasrane sukinsyny próbowały uciec

No wyobraź sobie, żebym pozwolił tym matołom przeżyć

Najechałem na niego i zginął

Bo jestem uciążliwy"


„Młody, uzbrojony i wszystko mnie jebie

Nie mam nadzieiiiiiiii!

Prowadzę życie bandyty i tracę zmysły

Jestem uciążliwy, ha, ha

Morderca Bad Boya

Nie ma nikogo bardziej prawdziwego (ode mnie)

To, co widziałeś było surowe, szorstkie i brutalne

Outlaw!"


zw3

„Żądza morderstwa opanowała mój umysł

Nic nie zmieniło się od mojego ostatniego rymu

Wskaźnik przestępczości nie spadł

Czarnuchy strzelają, jakby straciły głowę

Jakby wyrok od 25 lat do dożywocia nigdy nie przeszedł im przez myśl

Powiedz mi młody czarnuchu, czy niczego się nie nauczyłeś?

Zginął, mając 13 lat, bo potrafił walczyć dla gangu

Wysłałem wiele kwiatów

Ale nie potrafię już płakać

Próbuję ostrzec młodych czarnuchów albo dasz sobie spokój, albo zginiesz

Litość cechuje słabych, kiedy mówię, to krzyczę

Boje się zasnąć, bo miewam koszmary

Widzę jak żywych moich wrogów

I wspominam czas spędzony z rodziną

Boże przebacz mi, bo jestem w błędzie

Ale planuje umrzeć

Weź mnie do nieba i zrozum, że byłem gangsterem

Robiłem, co mogłem, wychowując się w tym obłędzie

Albo wyślij mnie do Piekła, bo ja nie błagam o życie

Nie ma nic gorszego niż te przeklęte, beznadziejne życie

Bo jestem uciążliwy!'


„W swoich najczarniejszych snach nie wyobraziłbyś sobie takiego czarnucha jak ja

Jestem uciążliwy i wszystko mnie jebie

Jak to powiedział mój czarnuch Napoleon:

'Ktoś musi mi wyjaśnić, dlaczego nic nie mam'

Jestem uciążliwy, wiecie, co jest grane

Zgraja banitów, surowych i brutalnych

Makveli The Don, szef wszystkich szefów

Mussolini, Edi Amin, Hussein Fatal, Kastro, Kadafii, Napolean, Khomaini

Nie lecimy w chuja

Jesteśmy uciążliwi

Hej Kastro – pierwszy, żeby uderzyć, ostatni do ucieczki

Zainteresowany dziwkami i kasą

Pierdolcie się czarnuchy

Nie byle jaki Kadafi

Inne czarnuchy tylko nas kopiują

Nie są jednak w stanie tego zrobić, bo jesteście zbyt silni

Outlawz trzymajcie się dalej, wiecie, co jest grane

Dedykuję to prawdziwym czarnuchom

Prawdziwym, uciążliwym ulicznym żołnierzom"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz