piątek, 15 czerwca 2012

Virgin Tea tłumaczenie tekstu

Nie wiem po co zadzwoniła
Ale to była jej droga do tego
aby powiedzieć mi coś o sobie
Kurwa!
Powiedziała mi, że jest tą jedyną
I kiedy było już po wszystkim
Rozejrzałem się dookoła
Co zobaczyłem?
Powiedziała mi, że jest tą jedyną
I kiedy było już po wszystkim
Rozejrzałem się dookoła
Co zobaczyłem?

Kiedy pieprzyłem ją
właśnie pod tym drzewem
Nie mogłem uwierzyć, że tak wygląda jej dziewictwo
Dziewictwo (x2)

I wtedy się obudziłem
Co za dziwny koszmar
Obraz miałem rozmazany
Ktoś tu jest?
Czy to przyjaciel czy wróg?
Naprawdę nie wiem
Ale odwróciłem się
Co zobaczyłem?

Kiedy pieprzyłem ją
właśnie pod tym drzewem
Nie mogłem uwierzyć, że tak wygląda jej dziewictwo
Dziewictwo (x2)

Dziewicza herbatka (x4)
Chcesz kupić trochę dziewiczej herbatki? (x4)

Kiedy pieprzyłem ją
właśnie pod tym drzewem
Nie mogłem uwierzyć, że tak wygląda jej dziewictwo
Dziewictwo (x2)

I wtedy się obudziłem
Co za dziwny koszmar
Obraz miałem rozmazany
Ktoś tu jest?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz