niedziela, 25 grudnia 2011

You Rock My World tłumaczenie tekstu piosenki

Moje życie nigdy nie jest takie samo

'Ponieważ dziewczyno,przyzłaś i zmieniłaś

Drogę którą szedłem

Drogę o którj mówiłem


Nie umiem wytłumaczyś tego co czuję do Ciebie

ale diewczyno, wiesz,że to prawda

Zostań ze mną, spełnij moje marzenie

i ja będę cały na twoje potrzeby


Oh, oh, oh, oh,ooh, to uczucie jest tak dobre (Dziewczyno)

Szukałem doskonałej miłości przez całe moje życie (Całe zycie)

Oh, oh, oh, oh,ooh ono czuje jak ja (Jak ja)

W końcu znalazłem ją, perfekcyjna miłość jest moja

(Widzisz, nareszcie znalazłem, dajel, dziewczyno)


Kołyszesz moim światem, wiesz,że to robisz (Dziewczyno)

i wszystko Ci dam (Pragnę Cię dziewczyno)

i tam nie ma nic co moglibyśmy znależć

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie


Teraz wim, że ta miłość przyniesie

szczęście mi

Jestem zmęczony utrzymywaniem mojego zdrowia psychicznego

Czekam cierpliwie


Dziewczyno, wiesz wydaje mi się , że

Moje życie jest całkowicie pełne

Nasz miłośc jest prawdziwaponieważ ty

robisz to co robisz


Oh,oh,oh,oh, kto myśli tak jak ja(Oh)

Nareszcie znalazłem doskonałą miłośc

Szukałem jej przez całe życie(szukałem całe życie)

Oh,oh,oh,oh kto myślał,że znajdę

(Whoa...oh...oh)

Tak doskonała miłość jest tak prawdziwa( Whoa, dziewczyno)


Kołyszesz moim swiatem, wiesz, że to robisz

(Dalej, dalej,dalej,dalej)

i wszystko Ci dam

i nie ma nic co moglibyśmy znależć( Dziewczyno)

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do nie(zakolysałaś moim światem)


Kołyszesz moim światem( Kołyszesz moim światem), wiesz ,że to robisz

i wszystko Ci dam (Dziewczyno,dziewczyno,dziewczyno)

i tam nie ma nic co moglibyśmy znależć

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie(Dziewczyno)


Kołyszesz moim światem, wiesz ,że to robisz(Oh)

i wszystko Ci dam (Kołyszesz moim światem)

i tam nie ma nic co moglibyśmy znależć

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie


Kołyszesz moim światem(Oh...), wiesz ,że to robisz

i wszystko Ci dam (Kołyszący świat)

i tam nie ma nic co moglibyśmy znależć

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie


Dziewczyno,

wiem, że to jest miłość

Czuję magię w całym powietrzu

I dziewczyno, nigdy nie mam dosyć

To dlatego chcę, żebyś była tu, hoo


Kołyszesz moim światem ( Kołyszesz moim światem), wiesz, że to robisz

i wszystko Ci dam( zobacz co robisz ze mną, kochanie, yeah)

I tam nie ma nic(Yeah, yeah) co moglibyśm znależć

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie( Kołyszesz moim światem)


Kołyszesz moim światem, wiesz ,że to robisz(Wiesz, że to robisz, kochanie)

i wszystko Ci dam (Ponieważ kołyszesz moim światem)

i tam nie ma nic co moglibyśmy znależć(Hoo, hoo)

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie


(Kołyszesz moim światem)

Kołyszesz moim światem, wiesz , ze to robisz

( Sposób w jaki mówisz do mnie, sposób w jaki kochasz mnie)

( Sposób w jaki dajesz mi to)


Kołyszesz moim światem, wiesz, że to robisz

(Daj mi to)

(yeah, yeah, yeah...yeah...ooh)

Kołyszesz moim światem(kołyszesz moim światem) wiesz , że to robisz

(Kołyszesz moim światem, kołyszesz moim światem)


(Dajej dziewczyno) Kołyszesz moim światem(dalej dziewczyno) wiesz , że to robisz

(kochanie, kochanie, kochanie)

I wszystko Ci dam

I tam nie ma nic co moglibyśmy znaleźć

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie


Kołyszesz moim światem, wiesz ,że to robisz

i wszystko Ci dam

i tam nie ma nic co moglibyśmy znależć

Ktoś podobny do Ciebie dzwonił do mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz