sobota, 10 grudnia 2011

Everything tłumaczenie tekstu piosenki

Jestes spadajac gwiazda, jestes odjezdzajacym samochodem,

Jestes linia na piasku, gdy odchodze zbyt daleko.

Jestes basenem w sierpniowy dzien,

I jestes pięknym słowem.


I grasz nieśmiałą, ale to całkiem sliczne.

Ah, kiedy sie udmiechasz do mnie, wiesz dokładnie, co robisz


Kochanie, nie udawaj, że nie wiesz

Bo zauważysz to, gdy na Ciebie patrze


I w tym szalonym zyciu, i przez te wszystkie szalone czasy,

To ty, to ty sprawiasz, ze spiewam.


Jestes kazda wersem, każdym słowem, jestes wszystkim

Jestes karuzela, dobrym zyczeniem,


I ty mnie rozswietlasz, podniecasz

Jestes tajemnica, jestes z innej przestrzeni


Jestes kazda minuta mego dnia

I nie moge uwierzyc, ze ja jestem twoim mezczyzna


I mogę Cię całować kochanie, bo tylko ja mogę

Cokolwiek przyjdzie na nasza droge,

Ah my to przejrzymy.


I ty wiesz, co nasza milosc potrafi


I w tym szalonym zyciu, przez te szalone czasy

To ty, to ty sprawiasz, ze spiewam,


Jestes kazdym wersem, kazdym slowem, jestes wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz