poniedziałek, 12 grudnia 2011

Scorpions Hey You tłumaczenie

Hej Ty! Zakochałem się w twych oczach

i w dźwięku twego imienia

Hej Ty! Zakochałem się w twoim uśmiechu

I w tym jak dziś wyglądasz...


Hej Ty! uwielbiam sposób w jaki chodzisz

Jak gwiazda poruszająca się na scenie

Hej Ty! uwielbiam sposób w jaki mówisz

Jesteś naprawdę spokojna jak na swój wiek


Po prostu umieram

Doprowadzasz mnie do szaleństwa

Po prostu umieram

Jestem po stokroć pogrążony w miłości


Po prostu umieram

Doprowadzasz mnie do szaleństwa

Po prostu umieram

Jestem po stokroć pogrążony w miłości

By być odpowiedzią dla ciebie...


Hej Ty! mówiłem, że wiesz o co chodzi

Wiesz co mam na myśli?

Hej Ty! jeśli on chce lepiej idź...

Ta szkoła jest czymś dla mnie


Po prostu umieram

Doprowadzasz mnie do szaleństwa

Po prostu umieram

Jestem po stokroć pogrążony w miłości


Po prostu umieram

Doprowadzasz mnie do szaleństwa

Po prostu umieram

Jestem po stokroć pogrążony w miłości

By być odpowiedzią dla ciebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz