piątek, 23 grudnia 2011

Radiohead - Myxomatosis tłumaczenie

Myksomatoza


Kot mieszaniec wrócił do domu

Trzymając połowę głowy

Zaczął się nią popisywać

Przed wszystkimi nowo znalezionymi przyjaciółmi

Powiedział „Byłem gdzie chciałem"

„Spałem z kim chciałem"

„Ona zżarła mnie na śniadanie"

„Ona wkręciła mnie w imadło"


Ale teraz

Nie wiem dlaczego

Czuję, że język staje mi kołkiem


Usiadłem na kredensie

I zapisałem to starannie

Oni wiwatowali i machali rękami

Wiwatowali i machali rękami

Szarpali i ślinili się jak przy myksomatozie

Ale zostało to zredagowane, spieprzone

Uduszone, pobite

Zakopane w palącej się czarnej dziurze w Devon


Nie wiem dlaczego

Czuję, że język stanął mi kołkiem

Nie wiem dlaczego

Czuję się tak bardzo wyjęty z żywej skóry


Jak moje myśli są błędne i trochę naiwne

Szarpię i ślinię się jak przy myksomatozie

Powinieneś wsadzić mnie do domu albo powinieneś mnie uśpić

Mam myksomatozę

Mam myksomatozę


Nikt nie lubi mądrali ale wszyscy lubimy gwiazdy

To nie było moim zamiarem(napiecie), zrobiłem to świadomie (zdrada)

To musiało zostać zmieszane

Uduszone, pobite

Mam myksomatozę

Mam myksomatozę


Nie wiem dlaczego

Czuję, że język staje mi kołkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz