czwartek, 15 grudnia 2011

Cinderella Man tłumaczenie tekstu piosenki

Taa,
Wiesz
Technicznie
Nie powinno mnie tutaj teraz być
Więc pieprzyć to
To co mam muszę w pełni wykorzystać


Aah Yeah! ehh
Haha Aah ehh
Aah ehh Aah ehh...

Czuję się dobrze,
Woow
przypuszczam, że jestem szczęśliwy,
niektórzy z nas nie otrzymują drugiej szansy
ale ja tej nie zmarnuję,
Kurwa, czuję się tak, jak mógłbym zrobić teraz wszystko.

Kto potrafi złapać błyskawicę do butelki,
podpalić wodę,
wyjść z dyszy węża strażackiego?
Cicho i przełknij

Człowiek ringu, człowiek ringu, człowiek ringu, człowiek ringu

Rozbij klepsydrę, chwyć piasek,
weź jego ręce i skuj je
obracaj się aż czas się zamrozi
weź ręce na czas i strzep je

Człowiek ringu, człowiek ringu, człowiek ringu, człowiek ringu

Nadchodzi burza, której synoptyk nie może przewidzieć,
zaczynam nakłuwać piłkę, lepiej uciekaj - bo dostałem bilet.
To rap, byłem na dnie, a kiedy byłem na dnie - byłem kopany,
Wstałem,
Napadłem na Ciebie, by powalić Cię na ziemię, oszukujesz,
to pułapka,
Pierdolę moją ostatnią płytę, to gówno leży w moich śmieciach,
Będę wkurwiony jeśli inny raper wejdzie mi w dupę,
gaz do dechy i pluję każdym raper jakby był to mój ostatni raz,
Możesz umrzeć w mgnieniu oka,
więc uważaj na rzęsy, nie przestawaj mrugać i całować bez tchu,
bo flirtujesz ze śmiercią
Niszczę Twój zarobek, nie ranię Twojej reputacji,
łapię flow i zmywam się,
Bez skruchy, pokazuję, że nie zwalniają dla nikogo,
wiedząc, że nie ma nic, co mógłbyś z tym zrobić,
Kieruję się celem, jak strzelec wyborowy,
Celem jesteś Ty,
zamykam Twoją dróżkę na dół,
Zajmujesz miejsce, również tu zaparkowałeś,
Oglądając to, spływał lżejszy płyn, ślina, co możesz zrobić?
Idź, weź swoją ekipę, by zrobić szum wokół siebie, stań za jak whooo!
Ci chłopcy są dosyć gorący, by stopić piekło i spalić również szatana
Smaż jego dupę i sklej jego pośladki klejem,
widzisz, możesz ich nienawidzić, on nie wini Ciebie, szczerze mówiąc to on też by to zrobił,
Tą grą pozwolę sobie na to by go stracić,
Co Ty na to?

Teraz zgaduję kto, kto (hey),
On jest na tropie ( hey)
On przyszedł na bal jako naganiacz żon
Zgubił swoje buty Nike
Jesteś w dupie
On jest w dupie
On jest w górze ze wszystkim, nawet z psychiką
Yeah (hey), jakie jest jego imię?

Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu
człowiek ringu

Jeśli miałbym wehikuł czasu, wyprzedziłbym Was
Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu
Muzyka jest moim wehikułem czasu ahhh Uuuuu Uuuu,
Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu

Pieprzyć łapanie błyskawicy,
uderz w to,
krzycz: zamknij się i grzmij,
przewróć świat do góry nogami i zrób tak by padało w górę,
Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu

Przewiń przyszłość do teraźniejszości,
zatrzymaj to, nie pytaj jak,
Jebać przyszłość skurwiele,
On teraz jest ,kurwa, on jest
Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu

Człowieku ringu
Wyślij kolesia, niebezpieczny Shady wrócił do rapowej gry,
i sprzedawania sławy,
Podnieś piekło, z piekła on przyszedł,
Ale nie przyszedł by Cię zanudzać historią o kopciuszku,
ani nie po to żeby robić to samo,
Nie może pozwolić sobie na bycie etykietą tego dnia, w tym wieku,
na tej scenie gry,
Mierność nie może pozwalać latać,
więc powiedz 'pa'
do O H I,
do nowej skrzyni z kamienia,
Rozważ to, kiedy ostatni z rodu Goop DeGraw
podniesie je wysoko do nieba,
utrzymuj ich,
Czas nadać temu miejscu życia,
dzięki za bycie cierpliwym,
nie popełnię więcej błędów,
Pierdolić moje pieczone ziemniaki,
Ziomek, warzywa na moim talerzu mogą latać,
mój filet pali trawkę,
Wracam jeśli steki są wysoko,
Kurwa, nigdy nie przypuszczałem, że tu będę
przez łaskę bożą,
skóra na moich zębach
i włosy na moich orzeszkach,
Jeździłem na łyżwach,
teraz jesteście na tym cienkim lodzie
z kotwicą ciężaru, nienawidzę kłamać,
Jak kurwa bardzo zirytowany jesteś?
Jak często jestem na Twojej twarzy?
To nie jest gówno, możesz zrobić beferret
udowodnij nam tutaj w duchu,
jestem plującym obrazem,
odzwierciedlę to,
kiedy stałem obok tego,
Twoje chujowe teksty piosenek,
nie mogłem tego słuchać.
Kto tworzy piramidy i rapuje w kółko tą samą kwadratową lirykę?


Teraz zgaduję kto, kto (hey),
On jest na tropie ( hey)
On przyszedł na bal jako naganiacz żon
Zgubił swoje buty Nike
Jesteś w dupie
On jest w dupie
On jest w górze ze wszystkim, nawet z psychiką
Yeah (hey), jakie jest jego imię?

Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu
człowiek ringu

Jeśli miałbym wehikuł czasu, wyprzedziłbym Was
Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu
Muzyka jest moim wehikułem czasu ahhh Uuuuu Uuuu,
Człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu,
człowiek ringu

SHADYFANS.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz