sobota, 31 grudnia 2011

U2 The Playboy Manison tłumaczenie

Jeśli Cola jest tajemnicą

Michael Jackson... historią

Jeśli piękno jest prawdą

A gabinet lekarski fontanną młodości

Co mam do zrobienia

Czy posiadam podarunek, który przeprowadzi mnie

Przez bramy tej posesji


Jeśli OJ to coś więcej niż napój

A Big Mac jest większy niż myślisz

Jeśli perfumy są obsesją

A talk-showy spowiedzią

Cóż mamy do stracenia

Kolejny przycisk i przejdziemy

Przez bramy tej posesji


Nigdy nie kupiłem kuponu Lotto

Nigdy nie zaparkowałem na czyimś miejscu

Banki niczym katedry

Sądzę, że kasyna zabrały im pozycję

Miłości, spełnij się

Nie budź jej, sama wpadnie


Ryzyko jest rodzajem religii

Gdzie jesteś potępiany za zwykłego pecha

Nigdy nie widziałem tego filmu

Nigdy nie czytałem tej książki

Miłości, spełnij się

Pozwól, żeby wypadły moje numerki


Nie wiem, czy potrafię się hamować

Nie wiem, czy jestem tak silny

Nie wiem, czy mogę tak długo czekać

Nim kolory rozbłysną

I światła się zaświecą


Wtedy nie będzie tu czasu na smutek

Nie będzie czasu na wstyd

I przez to, nie mogę powiedzieć czemu

Wiem, że muszę w to wierzyć


Pójdziemy kąpać się w tym basenie

To kogo znasz przeprowadza cię przez

Bramy posesji Playboya

Ale oni nie wspominają nic o... bólu


Wtedy nie będzie tu czasu na smutek

Nie będzie czasu na wstyd

Wtedy nie będzie tu czasu na smutek

Nie będzie czasu na wstyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz