sobota, 24 grudnia 2011

Crazy Love tłumaczenie tekstu

Mogę wyczuć bicie jej serca z odległości tysiąca mil.

I niebo otwiera się za każdym razem gdy się uśmiecha.

I kiedy wracam do niej, czuję , że tu jest moje miejsce.

I biegnę do niej jak rzeczna piosenka


Ona dała mi miłość, miłość, miłość, miłość, szaloną miłość

Ona dała mi miłość, miłość, miłość, miłość, szaloną miłość


Ma wyważony humor, gdy jestem załamany

A kiedy podchodzę do niej gdy słońce zachodzi.

Zabiera moje kłopoty, łagodzi mój żal

Zabiera mój smutek , w nocy jest jak złodziej


Tak, potrzebuję jej każdego dnia

Tak, potrzebuje jej w nocy

Tak, chcę objąć ją ramionami

Całować ją, całować ją, mocno.


I kiedy jestem znów daleko

Daje mi swoją słodką miłość, wypełnia mój dzień

Tak, to sprawia że jestem dobry, tak , to sprawia że czuję się spełniony

Tak, to sprawia, że czuję ciepło na duszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz